רופאי שיניים בירושלים – כיצד למצוא מרפאה איכותית?

היחסים שלנו כמטופלים עם רופאי שיניים הם אמביוולנטיים. מצד אחד, מרביתנו מפחדים להגיע אליהם, צריך לומר את האמת, מכל הרופאים אליהם אנחנו צריך להגיע מעת לעת לביקורת או לטיפולים, כנראה שרופאי שיניים הם בשורה הראשונה של אלה שגורמים לנו לחשוש מביקור אצלם. מצד שני, אנחנו חייבים לעשות את זה ואנחנו מספיק חכמים להבין, שאם לא נעשה את זה, המצב יסתבך יותר אז אנחנו עושים זאת בהתאם לצורך.

תהליך טיפול אצל רופא שיניים ירושלים מתבצע בדרך כלל באופן הבא, אנחנו מגיעים לביקורת אחת לשלושה חודשים עד חצי שנה, תלוי במצב השיניים ובמה שמציע לנו הרופא. במהלך הבדיקה הרופא מצלם את השיניים שלנו ואז הוא מחליט כיצד לנהוג. אם יש בעיה, הוא יזמין אותנו מבעוד מועד לבצע טיפול כמה שיותר מהר על מנת שהבעיה לא תחמיר, אם אין בעיה, אז נצטרך להגיע שוב רק בעוד שלושה חודשים או חצי שנה.

בדרך כלל הרופא יבחן האם יש חורים שדורשים סתימה, האם יש התחלה של עששת שצריך להסיר והאם יש משהו חריג אחר. למשל, ייתכן מאוד שאנחנו נמצא את עצמנו במצב בו יש צורך בטיפול שורש ובמקרים קיצוניים נידרש לבצע עקירה והשתלה.

בין הטיפולים הנפוצים ביותר אצל רופאי שיניים, אנחנו יכולים למצוא את כל מה שקשור לניקוי אבנית. כידוע במהלך היום אנחנו צורכים לא מעט מזון אשר עלול ליצור אבנית בשיניים, קרי לכלוך שלא יורד אשר נכנס למבנה השן ומשאיר כתמים עליה. ניקוי אבנית הוא חיינו מאחר ומדובר בחומר שמשנה את צבע השן ועלול לגרום נזק למבנה שלה.

כידוע רופאי שיניים לא עובדים לבד במרפאה, בדרך כלל הם מעסיקים שיננית אשר מבצעת את כל עבודת הניקיון בשיניים, כולל הסרת אבנית. טיפול אצל שיננית יכול להתבצע גם, בין ארבע חודשים לחצי שנה, זה תלוי במצב השיניים כמובן. אם השיננית תגלה שאנחנו לא מצחצחים שיניים כנדרש, ייתכן מאוד שהיא תדרוש מאיתנו לבוא עוד קודם לכן, על מנת שלא נחמיר את מצבן, אחרת, אין סיבה לבוא קודם.

הוסף תגובה