חדרי כושר בתל אביב- מה ההבדל בין אימון בחדר כושר לבין אימון ביתי

אם היינו נדרשים לחלק את האוכלוסייה של אלה אשר עושים כושר, גברים ונשים לשתי קבוצות, הרי שקבוצה אחת, סביר להניח, הייתה קבוצה של אלה אשר מעדיפים ללכת למכון כושר, בעוד שהקבוצה השנייה היתה של אלה שמעדיפים לרכוש ציוד על מנת לעשות כושר בבית.

השאלה היא, מי מבין שתי הקבוצות נוהגת בצורה יותר נכונה וחכמה. האם אלה שבוחרים לעשות מנוי למכון כושר או אלה שבוחרים להשתמש בציוד כושר ביתי? יש רבים שבוודאי יחשבו שרכישת ציוד ביתי הוא משתלם יותר, שכן הציוד נשאר אצלנו ואנחנו יכולים לעשות בו שימוש מתי שאנחנו רוצים. כפי שנוכל לראות מיד, אומנם הציוד נשאר אצלנו אך זה לא נכון לנהוג כך כפי שנדמה לנו.

נתחיל מהבסיס, כיום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של חדרי כושר בכל הגדלים. לכן כשאנחנו מבקשים להירשם למכון מסוים, כזה שעומד בפני עצמו או כזה ששייך למועדון ספורט כזה או אחר, הרי שאנחנו יכולים ליהנות ממגוון רחב של כלים ואמצעים, זמינים תמיד, כאלה שאי אפשר להרכיב בכל בית.

אם אנחנו כן יכולים לרכוש מכשירים שכאלה, הרי לא רק שזה עולה לנו הרבה יותר כסף (מכשיר אחד יכול לעלות יותר ממנוי עבור חדר כושר בתל אביב לשנה), הרי שזה דורש מאיתנו גם לפנות שטח בבית עבור אותם מכשירים. כלומר אנחנו משקיעים בכך לא מעט.

נקודה מהותית שהרבה אנשים לא מתייחסים אליה היא, כשאנחנו הולכים למכון כושר ומשתמשים במכשירים, אנחנו מעלים את רמת הקושי שלנו, בכל פעם אנחנו מעלים אותה קצת. יש לנו אפשרות לעשות זאת בזכות העובדה שיש הרבה מכשירים במקום. בבית אנחנו לא נוכל לעלות את רמת הקושי, דבר שיפגע ביכולת האימון שלנו ויהפוך את המכשירים שברשותנו לחסרי תועלת עם הזמן.

נקודה אחרונה זו החוויה. כשאנחנו עושים מנוי למכון כושר, אנחנו מרגישים מחויבים כי שילמנו אז אנחנו הולכים, אנחנו נהנים מחברת האנשים במקום. בבית אצלנו, אנחנו פחות מחויבים, ואנחנו מתאמנים לבד. זה הרבה פחות נעים עבורנו לאורך זמן.

הוסף תגובה