להתעורר עם שעון מעורר

לא קל לקום מוקדם בבוקר, ואנו יכולים להגיד לכם בוודאות כי זהו חוסר הרגל של האדם. אחד הצעדים הגדולים לפיתוח של יכולת ההשכמה בבוקר, היא באמצעות שעון מעורר, אבל לא אותו אחד שאנו משתמשים בטלפון הרגיל שלנו, אלא בשעון מעורר ייחודי, שיעיר אותנו כשצריך, ויכריח אותנו להגיע אליו על מנת שיפסיק.

מדוע שעון מעורר של פלאפון לא טוב לנו?

אחד הדברים שאנשים רגילים לעשות בלילה כאשר הם לא נרדמים, הוא לחפש את הטלפון שלהם, או את הטלוויזיה. כאשר אנו שמים את הדברים הללו בחדר אחר, מרוב עייפות אנחנו לא נרצה להגיע אליהם, והסיבה לכך היא שאנחנו במצב של הרדמות מלאה. כאשר אנו לא נוגעים בשום מכשיר חשמלי, זוהי התקדמות טובה עבור הגוף, וכך השינה שלכם תהיה לא רק טובה יותר, אלא יעילה. בנוסף לכך, כאשר הטלפון נמצא על יד איבר מסוים בגוף, הוא יכול לפגוע בו. דוגמה לכך הוא הראש, שנמצא תמיד קרוב לפלאפון כאשר אנו מדברים, וכך הקרינה יכולה להשפיע לרעה על המוח.

מה לעשות במצב זה?

אנשים אומרים שהם צריכים את הטלפון בשביל שעון מעורר. אצלנו אתם יכולים לקנות שעון מעורר משוכלל, שעון מעורר פשוט, שעון מעורר דיגיטלי או אנלוגי, וליהנות ממנו כמו משעון רגיל של הטלפון שלכם,, שהוא לא יותר גרוע.

מי צריך שעונים מעוררים?

בעיקרון, מי שקם בבוקר בשביל העיסוקים שלו, אך כל אחד צריך את השעון, מאחר והפלאפון הפך להיות התמכרות קשה עבורנו, אפילו בלילה כשאנחנו לא נרדמים.

כיצד שעון מעורר משפר את חווית ההשכמה שלנו?

השעון משפר זאת בצורה משמעותית מאוד, מאחר וכשאנחנו לוקחים את הפלאפון, אנחנו יכולים להירדם שוב, משום שכל בוקר אנו עושים את הפעולה הזאת שוב ושוב, וכך נוצר מצב שאנחנו רגילים לכך. כאשר אנו שמים שעון מעורר הרחק מאתנו, אנחנו קמים מהר יותר בשביל לכבות אותו, מה שהכריח אותנו לקום, יכריח אותנו גם ללכת להתארגן הלאה, בין אם זה להתלבש, לשירותים, לאכול ועוד.

עצה להשכמה איכותית

השינה שלנו עובדת על פי מחזורי שינה, וכל מחזור מתחלק לשעה וחצי. כאשר אנו נמצאים באמצע מחזור שינה, ואנחנו קמים, אנו יכולים להישאר עייפים במהלך היום. בשביל שאנו לא ניכנס למצב זה, חשוב שאנחנו נישן לפחות 6 שעות, במידה ואתם יודעים שאתם קמים מוקדם. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם, ההמלצה היא על 8 שעות שינה, לא פחות, ולא יותר גם כן.

אולי יעניין אתכם גם:

 

קישור חיצוני

הוסף תגובה