מדוע אפל מאטים את האייפון? ומה הפתרון

בכל צאת מכשיר אייפון חדש צצו טענות שאפל מאיטים את האייפונים בכוונה. סוף סוף הם היו מוכנים להודות בכך ולמרות הסיבה לכך גל האשמות מטורף אופף את הרשת.

אפל טוענים שהאטו את מהירות הטלפון בכדי לאפשר פעולה תקינה של המכשיר כשהסוללה נחלשת. יש בכך הגיון, בתור טכנאי סלולר אני יכול לומר לכם ברגע שהסוללה באייפון חלשה הרכיבים המתוחכמים באייפון אינם מקבלים מספיק זרם חשמלי מה שיגרום לקריסת הטלפון בכל מספר דקות.

כיצד קשורה סוללת האייפון

למרות בשוק הסוללות אפשר למצוא סוגי סוללות חזקות יותר יצרניי הטלפונים החכמים סולדים מהשימוש בהם וברוב מוצרי האלקטרוניקה הנפוצים מותקנת סוללה מסוג ליתיום-יון.

מחיר הסוללות בטכנולוגיות חדשות יותר זמין לכל מפעל או דורש, סוללות אלו בעלת קיבולת של עשר אלף טעינות. שימוש בסוללות בטכנולוגיה החדשה במקום בסוללות הליתיום יון הנפוצות יהיה הרה אסון, החלפת הסוללה במכשירי סלולר הוא רווח ענקי לחברות אלו.

עד שלא תהיה ברירה ליצרני הטלפונים החכמים נצטרך להסתפק בסוללה שמחזורי הטעינה שלהם בין 500 ל 800. רק להשוואה מחזורי הטעינה בסוללת באייפד של אפל מגיע ל 1300.

בנוגע לבעיית אטיות האייפון הפתרון הוא פשוט צריך להחליף סוללה באייפון, התיקון אורך כחצי שעה חשוב לוודא שהסוללה מקורית.

לאחר התיקון תרגישו מיד בשיפור במהירות המכשיר, הסוללה החדשה מספקת מספיק חשמל למעבד לפעול באופן רציף ולנצל את הליבות שלו למקסימום מהירות.

פעמים רבות נתקלתי אצלנו במעבדה בסוללות שהוחלפו במכשירי אייפון ללא כל צורך או בעיה בסוללה, יש בדיקות שהטכנאי חייב לבצע לפני החלפת סוללה.

האם אפל האטו את האייפון בכוונה

מלבד כך אני לא רואה כל סיבה שאפל ינסו לפגוע במשתמשי האייפון, החברה הכי גדולה בעולם וגם הרווחית ביותר, זה אומר מספיק. בנוסף מאז ההודעה על האטת האייפון אני לא מרגיש בלקוחות שמאוכזבים או ממורמרים בעקבות הידיעה.

המשתמשים מבינים היטב איזה מכשיר נהדר יש ברשותם וההוכחה לכך פשוטה, מכשירי אייפון 4 ואייפון 5 שהשוקו לפני יותר מ-5 שנים עדיין קיימים ועובדים, אם ניקח את דגמי הגלקסי המקבילים גלקסי 2 הוא פשוט נעלם.

מכשירי האייפון גם שומרים על ערכם הגבוהה אפשר להיכנס ליד 2 ולראות את המחירים של מכשירי יד שניה, גובהים בהרבה ממכשיר האנדרואיד והסיבה היא עמידות ואמינות האייפון בקרב מכשירי הסלולר.

אולי גם יעניין אותך לקורא על:

הוסף תגובה