פרסום אתרים באינדקסים באופן אפקטיבי

אם אתם מקדמי אתרים ותיקים, אתם לבטח מכירים את תקופת 'המערב הפרוע' שבה ככל שהיו לכם יותר קישורים – כך האתר שלכם התקדם במנועי החיפוש.

אתרי אינדקס מסוגים שונים הפכו לפופולריים והיוו נתח משמעותי בתפקידו של מקדם האתרים (תאמינו או לא – בעידוד של מנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל).

העניין הפך לכל כך בעייתי עד שתוצאות החיפוש לא שיקפו איכות בלשון המעטה.

בדיוק באותה תקופת הגאות והפופולריות של אתרי האינדקס השונים, גוגל ביצעו מספר שינויים שהשפיעו על תחום קידום האתרים לנצח. אתרים שהיו מדורגים במקומות הראשונים נמחקו כלא היו ועסקים רבים שגלגלו סכומי כסף דמיוניים נשארו כמעט ללא כלום.

וכמו בכל אירוע מכונן, אנשים נוטים ללכת מן הקיצון אל הקיצון ואתרי אינדקסים שהיו שימושיים כל כך, נזנחו על ידי רבים מתוך מחשבה שהם עשויים להזיק למאמצי הקידום. האמנם?

לאחרונה הקמנו את האתר 'אינדקס ישראל' שמטרתו לאפשר לגולשים, בעלי עסקים ומקדמי אתרים, לפרסם אתרים ועסקים מתחומים שונים בפלטפורמה חדשנית שתסייע לגולשים כמו גם לבעלי העסקים וזו בדיוק השאלה שעמדנו בפניה.

בהקמת הפרויקט, לקחנו בחשבון את הערך המוסף שאנו מעוניינים להביא לכולם ובכלל זה לשלב מגוון מדריכים בתחומים שונים שנכתבו על ידי בעלי עסקים בעלי ערך לגולשים שמעוניינים בשירותים שונים לצד אפשרות לרישום לאינדקס העסקים באופן פשוט ולפי חלוקה לערים ואזורים – דבר הכרחי בימי החיפוש על פי ערים.

האם רישום לאינדקס עסקים טוב לאתר שלכם?

כן ולא ובעיקר תלוי באיזה אינדקס אתם מפרסמים ומהי חלוקת המקורות שממנו האתר שלכם מקבל קישורים. אל תצפו שקישורים מאינדקסים יעיפו את האתר שלכם מצד אחד אך אינדקסים איכותיים, יכולים לספק לכם עוד כמה נקודות זכות יקרות.

על מנת ליהנות מהיתרונות שבפרסום באינדקס עסקים, מומלץ להתמקד באיכות ולא בכמות.

  • הרשמו רק לאינדקסים שכל הבקשות עוברות ביקורת לפני הפרסום – כך תמנעו מצב שבו האתר שלכם מופיע לצד אתרי ספאם (במקרה הטוב).
  • אל תפרסמו את אותו התוכן בכל האינדקסים – הדבר מוריד מחשיבות הקישור ובאופן מצטבר עשוי להזיק לאתר המארח.
  • האם להירשם לאינדקסים בתשלום? זו שאלה מעולה מאחר שגוגל מפצירים שקנייה של קישור משמעה הפרה בוטה של ההוראות שלהם בדבר ההנחיות לקידום אתרים. יחד עם זאת, אנו מאמינים שכל עסק שמספק לכם שירות איכותי, צריך כסף על מנת להמשיך ולהחזיק את הפלטפורמה ולא בכדי אתרי אינדקסים רבים ואיכותיים בעולם גובים על כך תשלום סמלי (לפחות במרבית המקרים). מנקודת המבט האישית שלנו, כל עוד לא מדובר בתשלום שנועד לעשות מניפולציה מכל סוג שהוא – הכל צריך להיות בסדר גמור.
  • התמקדו באתרים שמתעדכנים לעתים תכופות ושנהנים מסמכות חזקה ככל שניתן.
  • השקיעו בפרסום הפרטים המלאים לרבות תמונות, לוגו, תוכן איכותי, כתובות עדכניות וכו.

האתר 'אינדקס ישראל' נמצא כעת בשלבי הרצה ונשמח לקבל כל משוב.

הוסף תגובה