איפור לבת מצווה – עדיף שיהיה עדין וטבעי

איך להתאפר נכון לבת מצווה? חשוב שתדענה שככל שמתאפרים יותר, האיפור נראה יותר לעין וגם מבגר. לכן מומלץ לאפר עם חומרים איכותיים, כדי שלא נצטרך לתקן כמה פעמים וע"מ להוציא את היופי הטבעי שבכן.


לבנות מומלץ להשתמש במייקאפ נוזלי בכיסוי עדין (תלוי בסוג העור). ניתן להשתמש גם במייקאפ מוצק ולדלל עם ספוגית.


מריחת המייקאפ: לוקחים ושמים בחמש נקודות מרכזיות: מצח, לחיים צד ימין, לחיים צד שמאל, סנטר, אף – ומורחים בעדינות עם היד (נקייה כמובן) או עם ספוגית. חובה לשים לב שהכיסוי שווה בכל הפנים ושהמריחה טובה, על מנת שלא יראו את המייקאפ. יש לשים לב במיוחד לטשטוש טוב באזור הסנטר והחיבור לצוואר.


קונסילר: הקונסילר צריך להיות בגוון אחד מתחת לגוון המייקאפ, כדי להבליט את אזור העיניים, וכמובן מטשטשים טוב כדי שייראה טיבעי.


פודרה: מייקאפ בלי פודרה לא מחזיק יותר משעה, ופודרה בלי מייקאפ לא מחזיקה יותר מחצי שעה – לכן צריך לקבע את המייקאפ והקונסילר בפודרה בעדינות, בצורת טפיחות קיבוע.


סומק: עדין מאוד, בגןן טבעי, שמים במברשת במשיחה לכיוון האוזניים.


עיניים: מומלץ להשתמש בצבעים עדינים וילדותיים, כדי לא לאבד את היופי שבגיל הזה וכדי לא לבגר את עצמכן. לכן, גוון חום עדין, סגול בהיר או ורוד פינק יכולים להתאים. אפשר להוסיף צלליות אבקה עדינות תואמות. לוקחים מברשת ומאפרים בעדינות את גלגל העין בצבע המבוקש. באזור  שקרוב לגבות ממולץ להניח צללית בצבע לבן על מנת להגדיל את העין. גם באזור הנקודתי שקרוב לאף שמים צללית בהירה, כדי ליצור מרחק מהעין לאף. אפשר להשתמש בצללית אבקה לבנה יפה וליצור מראה חגיגי.


ריסים: ניתן לעגל אותם במעגל ריסים בעדינות. ולאחר מכן להשתמש ברימייל (מסקרה) עדין טבעי .


אפשר להוסיף גם עפרון עיניים, פחות מומלץ כי הוא מבגר, אבל אם כבר – אז תעשו את זה נכון. לבנות עם עיניים קטנות כדאי להשתמש בעפרון בהיר (לבן , כחול ,ירוק, תכלת). לבנות עם עיניים גדולות: עיפרון שחור.


שפתיים: השתמשו בגלוס טבעי בלבד.


בהצלחה!


עינב בר, מאפרת מקצועית

הוסף תגובה