טיפול אקנה בגב/ובישבן-היזהרו מפילינג עמוק ושיוף כימי|איריס לוי

רוצה להנות מגב או ישבן חלקים בלי אקנה המלווה – פצעים פצעונים שומנים שחורים. ציסטות, פרונקלים, צלקות חטטים שקעים וכתמים חומים/אדומים? היזהרו מטיפול פילינג עמוק או שיוף כימי באקנה פעילה באזור הגב ובאזור הישבן – שלא יעבדו עליכם!

  • הגישה המקובלת כיום לטיפול באקנה פעילה בגב, או באקנה פעילה בישבן …
  • היא בהבטחה  של –3-2 טיפולי פילינג עמוק עם שיוף כימי ניתן להיפטר מאקנה בגב ובישבן ולקבל עור חלק בהיר ונקי – שלא יעבדו עליכם!

 

פילינג עמוק או שיוף בדרגות עמוקות על פי התניית משרד הבריאות נעשה רק ע"י רופא    ולא ע"י מטפלות שאך זה סיימו קורס וניסיונן אינו מוכח כפי שנהוג במכונים העוסקים בתחום – שלא יעבדו עליכם!

למרות ששיוף העור (Skin Resurfacing) בעזרת מכשירי לייזר עדיין נחשב כסטנדרט המקובל ביותר להצערת העור (Skin Rejuvenation),  והינו הליך מבוקר יותר מקילוף כימי עמוק,  פעולה המתבצעת רק על ידי רופא (רופא עור או כירורג פלסטיקאי) הרי פעולה זו כרוכה בזמן החלמה ממושך, באדמומיות בולטת ובאפשרות של היפופיגמנטציה מאוחרת. בנוסף,  להיותו טיפול מאד כואב ואגרסיבי (לקוחות מספרות/ים על אי נוחות רבה לאחר הטיפול, כוויות קשות המקשות על חזרה לשגרה לעיתים עד שבועיים ימים).

 

שילמת סכום הגון  עבור  2-3 טיפולי פילינג עמוק בשילוב עם שיוף כימי באזור הגב והישבן עם הבטחה לעור חלק נקי ובהיר לאורך שנים –  מאוכזב/ת כי זה לא עבד…בוודאי!  

  • פילינג עמוק או שיוף כימי באקנה פעילה בגב או באזור הישבן, לא מרפא ולא נותן מענה לפצעי האקנה, לפצעים פצעונים פרונקלים שומנים/ שחורים/ קומודנים הנלווים לאקנה פעילה, פעולת הפילינג או השיוף חושף את העור לזיהום ועלול לגרום להתפשטות הנגעים/ לאזורים נוספים בגוף, ולהחמרת הדלקת.
  • פילינג עמוק או שיוף כימי באקנה פעילה בגב, או באזור הישבן הינה פעולה חיצונית ושטחית שאינה מטפלת  במקור בעיית האקנה –  חיסול חיידקי האקנה P.acne באופן סלקטיבי, הגורמים העיקריים להתפרצות פצעי האקנה,  ובנרמול הפרשת החלב הפרשת השומן עליו מתקיים החיידק. ולכן נטיית רוב המטופלים היא לא לקחת את הסיכון ולנקוט בטיפול אחר.

 

יש טיפול – באקנה פעילה בגב ובאקנה באזור הישבן – טיפול באמצעות מקורות אור IPL ואנרגיית גלי רדיו RF – טיפול יעיל ואטרקטיבי לטיפול באקנה דלקתית המהווה אלטרנטיבה לטיפול מקומי באמצעות תרופות ומשחות שלא נתנו מענה מספק לריפוי הנגעים.

התקדמות הטכנולוגיה כיום, מאפשרת להגיע לתוצאות לא רק בטיפול אלא גם בתופעות הנלוות לאקנה, בריפוי, הבהרה ושיפור משמעותי בצלקות.- ללא פילינג עמוק ושיוף כימי!

סקפטי/ת לא מאמין/נה? הנך מוזמן/נת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעל 150 המלצות של לקוחות מרוצים ואף לקבל טלפון להתרשמות.

 

  • זה לא קל – זה לא עובר מהר – ולא עובר בקלות  – תהליך לא פשוט בה נדרשת השקעה, התמדה, סבלנות ובחירת אשת המקצוע המתמחה בבעיות עור, קוסמטיקאית פרא-רפואית שתדע לאבחן נכונה ולהתאים תוכנית טיפול אופטימאלית באופן אינדיבידואלי ההכרחי לטיפול בעור בעייתי, אקנתי, הדורש התמחות רבת שנים בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית.

הטיפול הינו אישי ופרטני הניתן לך רק על ידי איריס לוי עצמה – מומחית לטיפול בבעיות עור שאינן ניחנות לטיפול ברפואה הקונבנציונאלית ולא… ממטפלות או קוסמטיקאיות אחרות, שאך לא מזמן סיימו קורס, כפי שמקובל במרבית המכונים העוסקים בתחום וניסיונן אינו מוכח.

תחום התמחותי רק בפתרון לבעיות עור, כ-18  שנים בתחום בעיות עור.

ללא תופעות לוואי – ללא תרופות – ללא בדיקות דם – ללא פגיעה בכבד – ללא שינוי בתזונה שלך – עם התחייבות לתוצאות.

 

אקנה בגב או אקנה באזור הישבן – המלווה – פצעים פצעונים, שחורים, שומנים, פרונקלים ציסטות, צלקות וכתמים חומים/אדומים המופיעים באזור נסתר ופחות חשוף בגוף כמו על הגב, והישבן, נוטה להופיע כאקנה קשה ועיקשת עם פצעים עמוקים יותר וכתמי עור ופיגמנטציה כהים יותר, שכן עור הגב ועור הישבן עבה והנקבוביות גדולות יותר ועם הגיל הבלוטות הגורמות לזיעה ולשימון העור מתחילות לעבור תהליך של ניוון, העור הופך להיות יבש יותר עם נטייה לפתח אקנה.

  • זה מביך, לא אסתטי, מתפשט לאזורים נוספים בגוף, כואב ולא נעים ,
  • ובסיטואציה אינטימית…!
  • או כשאת רוצה ללבוש בגד סקסי  עם מחשוף גב… ובקיץ בגד ים…!!!
  • את/ה מתבייש/ת לחשוף את הגב, ללבוש גופיות בקיץ,
  • זה מתפשט ומגרד, זה לא אסטטי ולא נעים…ואם היום לא תטפל/י זה עלול ללוות אותך גם אחרי גיל 40…!   

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר כעת 0558833337

הוסף תגובה