מומחה לרפואת חניכיים ברעננה

 

מומחה לחניכיים רעננה המדריך המלא

בעיר רעננה מתגוררים תושבים רבים, חלקם סובלים מבעיות בשיניים הכוללות בתוכן בעיות חניכיים. בעיות חניכיים הן בעיות נפוצות לרוב, הכוללות בין היתר דלקות, אדמומיות ורגישות אותם נפרט בהמשך. במידה ואדם מרגיש אי נוחות בחניכיים הוא צריך לפנות אל מומחה לחניכיים רעננה ולקבל ממנו ומהצוות הצעה לטיפול בבעיה הקיימת.

למאמר נוסף בנושא שיקום הפה ברעננה

בעיות חניכיים נפוצות אצל מומחה לחניכיים רעננה

אזור הפה הוא אזור שנראה לכאורה קטן ביחס לגוף האדם הגדול, אך כדאי לדעת שבאזור הפה ישנם איברים רבים להם יש תפקידים חשובים, ולכן יכולות להיווצר בעיות רבות בתוך הפה. אחת מן הבעיות היא מחלות חניכיים. את הפתרון למחלות חניכיים ניתן למצוא אצל מומחה לחניכיים רעננה ואצל יתר המומחים לחניכיים בארץ. מחלות החניכיים מתחלקות לשתיים- בעיות שנגרמות בגלל חיידקים ובעיות שנגרמות בגלל נזק חיצוני לחניכיים. בעיות חניכיים שנגרמות בגלל חיידקים הן בעיות נפוצות, החיידקים מתרבים על החניכיים וגורמים להרס של הרקמות. בעיות חניכיים שנגרמות עקב גורמים חיצוניים יכולות להיות בעקבות חירור החניכיים כגון פירסינג על החניכיים העליונות או בעקבות צחצוח שיניים אגרסיבי שעלול לפצוע את החניכיים העדינות.

לסיכום מומחה לחניכיים רעננה

ישנן בעיות חניכיים שונות, חלקן נגרמות בגלל הצטברות של חיידקים וחלקן נגרמות בגלל גורמים חיצוניים כמו צחצוח שיניים אגרסיבי או פירסינג על החניכיים. במידה ואתה סובל מבעיה בחניכיים כדאי לפנות אל מומחה לחניכיים רעננה או מומחה הקרוב למקום מגורייך ויש לך המלצות טובות עליו, ולקבל טיפול לחניכיים כדי שהבעיה לא תחמיר ותוכל לשוב להנות מפה בריא וחניכיים בריאות. אם סבלת מבעיות חניכיים בעקבות גורמים חיצוניים חשוב לשים לב גם לאחר הטיפול לגורמים אלו, כדאי לצחצח את השיניים בעדינות ולהשתמש בחומרים עדינים שמותאמים לבעלי חניכיים רגישות, לצחצח שיניים לפני השינה ואחרי האוכל כדי למנוע הצטברות של חיידקים על החניכיים, כמו כן, מומלץ לא לחורר בשנית את החניכיים ולהימנע מפירסינג שעלול להזיק לחניכיים.

תחום טיפולי שיניים עברו מהפכה בשנים אחרונות כיום ניתן לטפל במספר שיטות במחלות חניכיים , ניתן גם לבצע השתלות שיניים ביום אחד וכמובן כתר זמני או כתרים תוך מספר ימים.

כתבה באדיבות : ד"ר דן קוזק מרפאת שיניים ברעננה

הוסף תגובה