על מנת לבצע הדברה איכותית ומקצועית – מה עושים?

על מנת לבצע הדברה איכותית ומקצועית- פנו רק לצוות מוביל ומיומן בעל הסמכה והכשרה!

חומרי הדברה הם חומרים מסוכנים, רעילים שמחייבים שימוש בפיקוח ובידיים מוסמכות ומורשות בלבד.

חומרים אלו אמורים להרחיק את בעלי החיים הלא רצויים לרוב על ידי המתתם או הרחקתם באמצעות ריח וחומר שנספג בגוף בעל החיים ולהרעיל אותו. אלא שהשימוש בחומרים אלו עלולים חלילה לפגוע גם בבני האדם בסביבה ולגרום לנזקים בריאותיים חמורים ביותר ובמקרים נדירים וקיצוניים אפילו למוות. לכן, ראוי כמובן להשאיר את מלאכת ההדברה ואת כל השימוש בחומרים מסוכנים ומזיקים אלו רק לידי צוות המדבירים המיומן והמנוסה שעבר הכשרה ורכש לאורך שנות עבודה ידע וניסיון – רק צוות כזה יוכל לדעת להשתמש בחומרי ההדברה הנכונים ובכמויות המדודות והמדויקות כנגד המזיקים האפשריים.

לפני שאתם מחליטים על צוות עובדי הדברה או על חברה מסוימת שאתה אתם מעדיפים לעבוד- נסו לקבל עליהם חוות דעת או המלצות מפי מכרים. ככל שתקבלו חוות דעת אמינות ורלוונטיות כלפי אותה חברה- כך תוכלו להיות משוכנעים שגם לכם כדאי לשכור את שירותיה המקצועיים.

כמובן, לפני תחילת עבודת ההדברה – קבע עם חברת ההדברה על כתב התחייבות מחייב הנוגע לעבודה שאמורה להיעשות על ידם. בכתב זה סכמו על המזיקים שאותם חברת ההדברה אמורה למגר ולהרחיק. על חומרי ההדברה שבה ישתמשו צוות המדבירים, על לוחות הזמנים עד לסיום העבודה ובמיוחד דרוש ואל תתבייש כתב התחייבות לסיום העבודה.

לאחר שעבודת ההדברה מסתיימת חייב להיות פרק זמן ארוך משמעותית שבו אותם בעלי חיים שכנגדם בוצעה עבודת ההדברה שוב לא יחזרו לסביבתכם. היה והם חזרו- חברת ההדברה אמורה לשמש בפעולה חוזרת הגורם היחיד והמחויב שיתעסק איתם וידחה אותם בשנית.

דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב- בשנים האחרונות אנו מודעים יותר ויותר לנושא של השמירה על הסביבה הירוקה, על מחזור, על אי השלכת פסולת לא מתכלה וכמובן על שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה עד כמה שניתן כדי שלא לפגוע באיזון הטבעי.

מצד שני, כידוע, רוב חומרי ההדברה הם חומרים מסוכנים ורעילים- אז מה עושים?

על כן, אנו מציעים לכם לבדוק עם חברת ההדברה שאותה בחרתם לשכור לשם עבודת הדברה – שהיא אכן מיומנת גם בעיסוק בחומרים ירוקים שאינם מזיקים לסביבה.

הוסף תגובה