מה העונה הכי מתאימה להסרת משקפיים?

מי שמתכנן לעשות הסרת משקפיים בלייזר חייב לדעת מה העונה הטובה ביותר להסרת משפקיים,

תשמחו לדעת שדווקא החורף מביא לנו סיבות ויתרונות משלו להסרת משקפיים בלייזר, והן משכנעות במיוחד

החורף מביא איתו הלילות הארוכים, הגשם והקור, מלווים ברצון עז להשאר בבית, מכורבלים תחת שמיכת פוך ולא לצאת לעולם, או לפחות עד שיגיע האביב.

אבל לחורף יש גם המון יתרונות – האוויר צלול יותר, האווירה רעננה יותר, ובאופן כללי הכל מרגיש נקי יותר וחדש יותר. תחושת הצלילות והחדות שמביא איתו החורף, גורמת לכל להראות ברור יותר.

למאפייני החורף השונים יש השפעה על העיניים שלנו, וכתוצאה מכך גם על הראייה שלנו, שעשויה להפוך למטרד, בעיקר אם אתם מרכיבים משקפיים או עדשות מגע.

אוויר יבש – למרות שמדובר בעונה הרטובה, היובש באוויר, בין אם מקורו באוויר הקר והיבש של הרחוב, או באוויר המחומם של הבתים, המשרדים והחנויות, מייבש את העין וגורם לגירויים וגירודים. עיניים אדומות ועייפות הוא תופעה מוכרת אצל אנשים השוהים זמן רב בחדרים מחוממים, והמשקפיים והעדשות רק מוסיפות עוד יותר על תחושת חוסר הנוחות.

צינון – צינון ואף סתום הן חלק בלתי נפרד מהחורף בישראל, וכך גם העיניים הדומעות המלוות אותן. לאורך תקופה ממושכת האלרגיות וההצטננויות עלולות לגרום לעיניים אדומות, שורפות ומגרדות.

אם אתם מזדהים עם המקרים האלו, חשוב שתדעו, שבנוסף לעובדה שהחורף היא עונה שעדיף לעבור ללא משקפיים, החורף הוא גם עונה מצוינת לבצע הסרת משקפיים בלייזר, מכמה סיבות עיקריות:

זמן פנוי להסרת משקפיים – אחרי שבמהלך הקיץ התרוצצנו מחופשה לחופשה, ומבריכה לחוף הים, החורף הוא עונה רגועה יותר ובעלת קצב איטי יותר. הקצב הזה הוא אידיאלי עבורנו למצוא זמן להשקיע בעצמנו ולהספיק את כל הסידורים הכרוכים בהסרת משקפיים בלייזר, החל מפגישות התייעצות ובדיקות התאמה ועד המנוחה הדרושה עבור ההחלמה לאחר הסרת משקפיים בלייזר. לפני שהטירוף של הקיץ יתחיל שוב.

מזג אוויר נוח להחלמה מהסרת משקפיים – למרות שעונת החורף מתאפיינת במזג אויר קר, החורף הישראלי הוא מושלם להסרת משקפיים בלייזר. רוב הזמן מזג האוויר הוא קריר ונעים,  לא חם כמו בקיץ, מה שאומר שלא נסבול מזיעה שעלולה לחדור לעין לאחר הניתוח.

לא צריך משקפי שמש – לאחר טיפול הסרת משקפיים בלייזר, יש להימנע מחשיפה ישירה לשמש. לכן עונת החורף, בה השמש חלשה יותר, מאפשרת לנו להסתובב בחוץ גם בשעות היום מבלי לחשוש לעיניים.

הימנעות מים ובריכה – הימנעות ממי ים ובריכה חשובה לאחר הסרת משקפיים בלייזר, על מנת למנוע חדירה של עצמים זרים לעין. בעיה זו כמעט ולא קיימת בחורף. גם הימנעות מלכלוך ואבק היא חשובה והכרחית להצלחת הטיפול, ומכיוון שעונת החורף מתאפיינת לרוב באוויר נקי וצלול יותר, גדלים הסיכויים להצליח ולשמור על ניקיון העיניים ללא מאמץ מיוחד ובלי ויתורים כואבים.

להסיר משקפיים בחורף כדי ליהנות כל הקיץ – עם כל כמה שאנחנו משבחים אותו, החורף הוא העונה הקצרה ביותר בישראל, ובלי שנשים לב, מהר מאד הוא יסתיים והקיץ הארוך יחזור, חם ועמוס כמו תמיד. ויחד איתו חופשים וחופשות, אירועים ופעילויות שימלאו לנו את כל שעות היום והלילה. טיפול לייזר בעיניים במהלך החורף תכין אותנו לקראת הקיץ הבא, ותביא אותנו אליו כשאנחנו מוכנים לכל מצב.

 

הוסף תגובה