טיפול באקנה/חצ'קונים בגב?היזהרו משיוף כימי בגב|איריס לוי

אקנה פעילה בגב המלווה בפצעים פצעונים, חצ’קונים בגב, ציסטות, שחורים שומנים. צלקות/חטטים וכתמים חומים/אדומים המופיעים באזור נסתר ופחות חשוף בגוף כמו על הגב, נוטה להופיע כאקנה קשה ועיקשת עם פצעים עמוקים יותר וכתמי עור ופיגמנטציה כהים יותר, שכן עור הגב עבה והנקבוביות גדולות יותר ועם הגיל הבלוטות הגורמות לזיעה ולשימון העור מתחילות לעבור תהליך של ניוון, העור הופך להיות יבש יותר עם נטייה לפתח אקנה. זה מביך, לא אסתטי, מתפשט לאזורים נוספים בגוף.

אצלי – הטיפול הינו אישי ופרטני הניתן לך רק על ידי איריס לוי עצמה – מומחית לטיפול בבעיות עור שאינן ניתנות לפתרון ברפואה הקונבנציונאלית בשילוב טכנולוגיית IPL ו- RF ולא… ממטפלות או קוסמטיקאיות אחרות, שניסיונן אינו מוכח. 

תחום התמחותי רק בפתרון לבעיות עור, כ- 20 שנים בתחום. 

סקפטי/ת לא מאמין/נה? הנך מוזמן/נת לגלוש עשרות ממליצים באתר  ולהיווכח שיש טיפול באקנה בגב – בכתפיים ובחזה ללא שיוף כימי – ללא פילינג עמוק – ללא "אור-כחול" – ללא ויטמינים – כמו, חומצה פולית, בי 12, ברזל שאת/ה מחוייב לרכוש, ללא בדיקות דם המעידות על מחסור בהם.   


ידוע שבטיפול בפצעים פעילים – אקנה פעילה –  בגב – בעזרת עיסוי – פילינג סקראב או  שיוף כימי, לא ניתן לומר "הפצעים נעלמים" – "הגיע הזמן להיפטר מאקנה" – "היה אקנה ואין אקנה" "פטנט מהפכני" "המרכז הכי גדול להעלמת אקנה" "להיפטר ב-30 יום מפצעים בפנים"..שלא יעבדו עליכן/ם!

  • פילינג סקראב או שיוף בעזרת קריסטלים הנעשה באקנה פעילה בפצעים פעילים – בגב – הינו קילוף שכבת העור העליונה, השכבה הקרנית, בעזרת חומצות, חומרים כימיים במטרה למנוע הצטברות של תאי עור מתים ועידוד צמיחת תאי עור חדשים בריאים. הבהרת כתמים, וצלקות.
  • לאחר הטיפול העור נראה כלאחר טראומה למשך ימים עד שבועות בהתאם לעומק הפילינג חוזק השיוף ולרגישות המטופל.
  • פילינג סקראב או שיוף בעזרת קריסטלים הנעשה באקנה פעילה בפצעים פעילים בגב – לא מרפא ולא נותן מענה לפצעי האקנה, לפצעים פצעונים פרונקלים שומנים/ שחורים/ קומודנים הנלווים לאקנה פעילה, מכוון שחושף את העור לזיהום ועלול לגרום להתפשטות הנגעים/הפצעים לאזורים נוספים בגוף, ולהחמרת הדלקת.
  •  
  • טיפול פילינג סקראב או שיוף בעזרת קריסטלים הנעשה באקנה פעילה בפצעים פעילים בגב  לא עובד ולא מטפל במקור בעיית האקנה חיסול חיידקי האקנה באופן סלקטיבי P.ACNE הגורמים להתפרצות פצעי האקנה, ובנרמול הפרשת החלב הפרשת השומן עליו מתקיים החיידק. ולכן נטיית רוב המטפלים היא לא לקחת את הסיכון ולנקוט בטיפול אחר.

טיפול באקנה פצעים פרונקלים בגב בטכנולוגיית קרן אור

  • מדוע לא ניתן להבטיח גמרנו עם אקנה בגב, חצ’קונים פצעים פצעונים ציסטות, חטטים וכתמים סופי, לצמיתות? ושלא יעבדו עליכן/ם!

אקנה היא מחלת עור כרונית התלויה בגורמים כמו: מתח נפשי, תנאי עבודה המחמירים אקנה, שינויים באורח החיים, חוסר איזון הורמונלי (הורמונים אנדרוגנים), חיידקים, גנטיקה ועוד. על רקע הסיבות המוזכרות, בטווח הארוך יתכנו התפרצויות ברמות שונות ויתכן ויהיה צורך לחזור על הטיפול – ניתן למנוע זאת ע”י טיפול משמר בבית ובמכון.

זה לא קל – זה לא עובר מהר – ולא עובר בקלות  – תהליך לא פשוט בה נדרשת השקעה, התמדה, סבלנות ובחירת אשת המקצוע המתמחה בבעיות עור, קוסמטיקאית פרא-רפואית שתדע לאבחן נכונה ולהתאים תוכנית טיפול אופטימאלית באופן אינדיבידואלי ההכרחי לטיפול בעור בעייתי, אקנתי, הדורש התמחות רבת שנים בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית.

יושרה – הגינות – ואמינות –

הן לא מילים גסות ולא סיסמאות, הן דרך חיים. מילה זו מילה, התחייבות זו ההתחייבות שלי להצלחה שלך!

ללא תופעות לוואי – ללא בדיקות דם – ללא תרופות רואקוטן / אנטיביוטיקה מינוציקלין –

ללא ויטמינים – ללא פגיעה בכבד – ללא שינוי בתזונה – ללא שינוי באורח החיים שלך.

וללא כותרות מפתות או אמירות שווא כמו “אצלנו נפטרים מאקנה מפצעי אקנה וצלקות אקנה בגב לצמיתות” או “שיטה בלעדית לטיפול באקנה חצ’קונים בגב” או “גמרנו עם אקנה סופי” או “אצלנו נפטרים מאקנה בגב” או טיפול לאקנה לגב “חלק ומבריק” כבר מהטיפול הראשון, כי לצערי, זה לא תמיד אפשרי…קרא/י עוד;

 

הגישה המקובלת כיום לטיפול באקנה בגב, בכתמים/חומים/אדומים צלקות בגב היא בהבטחה ל-2 טיפולי פילינג/שיוף כימי ניתן להיפטר מאקנה בגב לצמיתותשלא יעבדו עליכם!

על פי התניית משרד הבריאות – שיוף בדרגות עמוקות נעשות על פי חוק רק ע”י רופא – שלא יעבדו עליכן/ם!

בנוסף להיותו טיפול מאד כואב ואגרסיבי (לקוחות מספרות/ים על אי נוחות רבה לאחר הטיפול, כוויות קשות המקשות על חזרה לשגרה לעיתים עד שבועיים ימים) שילמת סכום הגון עבור 2 טיפולי שיוף, באקנה פעילה בגב, בשכמות, בהבטחה המפתה להבהרת כל הכתמים היעלמות הפצעים הצלקות והכתמים/חומים אדומים בגב!  וקיבלת הפוך על הפוך…הפצעים החצ’קונים והכתמים התפשטו והחמירו!

מאוכזב/ת כי זה לא עבדבוודאי עלינו לזכור, שצלקות אקנה נגרמות כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא טיפול מתאים. לטיפול המהיר בפצעי האקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות סימנים וכתמים.

זה מביך, לא אסתטי, מתפשט לאזורים נוספים בגוף, כואב ולא נעים , ובסיטואציה אינטימית…! או כשאת/ה רוצה ללבוש בגד עם מחשוף גב… ובקיץ בגד ים…!!!   

את/ה מתבייש/ת לחשוף את הגב, ללבוש גופיות בקיץ, זה מתפשט ומגרד, זה לא אסתטי ולא נעים…ואם היום לא תטפל/י זה עלול ללוות אותך גם אחרי גיל 40…!  

אחד מתופעות הלוואי השכיחות המתלוות לאקנה בגב הינן צלקות אטרופיות הנראות יותר ככתמים אדומים/חומים שטחיים וחלקים תופעה ידועה המכונה בשם: פיגמנטציה שלאחר דלקת. יכולה להופיע גם לסובלים מפצעי אקנה שלא טופלו ע”י תרופת רואקוטן . 

גם אם חשבת להמתין עד יעבור זעם ושהפצעים יתייבשו, יגלידו, תגלה/י שאם לא טיפלת באקנה בגב בזמן, יש לזה נטייה להתפשט לאזור הישבן הירכיים, והמפשעות. העור יוותר מצולק ומוכתם.. לעיתים אדמומי, מחוספס מגורה ומגרד לכן, טיפול מהיר, ממוקד ומתאים הוא חיוני לשמירה על מראה אחיד, חלק בהיר נקי ואסתטי מכתמים חמים/אדומים ומפצעים המופיעים לעיתים כנגעים גדולים עמוקים וכואבים ציסטות/פרונקלים.

ברגע שתתגבר/י על המבוכה, על התסכול ועל התחושה “ששום דבר כבר לא יעזור” תגלה/י עולם חדש של פתרונות אפקטיביים עם תוצאות מרשימות.

הטיפול באקנה גב בבני נוער ומבוגרים הניתן על ידי בלבד נעשה על פי מאפייני העור, סוג האקנה רמתו רגישותו ומצבו הנוכחי.  וכל אלה על מנת לתת תוצאת טיפול מדויקת ומותאמת. טיפול כללי ומקומי נכון ימנע סיבוכים ויביא להבראה שלמה. אולם הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון ו/או רשלני, עלולים לגרום לסיבוכים ולנזקים בלתי הפיכים דוגמת: “חורים” בעור, צלקות מכוערות ופצעים עמוקים יותר.

יש טיפול אפקטיבי ולאורך שנים באקנה פעילה בגב – בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF 

 רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? הנך מוזמן/נת ליצור עמי קשר ל-0558833337 לתיאום פגישת ייעוץ חינם וללא תתאכזב/י

הוסף תגובה