תכנון ארוחת הבוקר למניעת עליה במשקל

ארוחת בוקר שלעצמה אינה הפתרון להפחתת השמנת יתר בקרב האמריקנים, אך עיצוב מחדש של התפריט ורכיביו בארוחה זו עשוי להמצא כיעיל בקרב הקשה נגד הופעתה של הכרס, כך נטען בכתב העת לטכנולוגיית מזון בארה"ב. אומרת דר' מרי הלן קמייר: "השגת תחושת שובע היא בעלת חשיבות במניעת השמנת יתר. ניתן להגדיל את נפחם של דגני בוקר ודברי מאפה מבלי להגדיל את ערכם הקלורי. ניתן אף להאריך את משך עיכולם של מזונות שונים. שינויים כאלה יביאו לתחושות שובע משופרות לאורך זמן ויצמצמו את הדחף להמשיך לאכול כמויות נוספות של מזון". דר' קמייר דוחקת ביצרני המזון לעצבו באופן שיסייע לצרכנים לשמור על משקל גוף בריא. היא מוסיפה שתכנון קפדני ומושכל של רכיבי ארוחת הבוקר, שצריכה להיות הארוחה החשובה ביום, תוך הבנת חשיבותם של אבות המזון השונים וחלקם הרצוי בתפריט יעזרו אף הם בשמירת משקל גוף תקין.

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.