למה דווקא מנתח פלסטי מומחה?

בימינו, ניתוח פלסטי הוא לא משהו מסובך, ואפשר שלומר "נהוג" היום, הרבה אנשים בייחוד בחורות עושות ניתוח פלסטי, אם זה ניתוח הגדלת חזה, ניתוח הקטנת חזה, הרמת חזה, הרמת אפעפעים, בוטוקס בכדומה. בשביל השקט הנפשי של לפני ניתוח, מומלץ לבקש מנתח פלסטי מומחה שינתח אתכם.

למה דווקא מנתח מומחה?
בשביל ניתוח פלסטי גם הכי קטן ולא מסובך, עדיף להיות מנותח על ידי מנתח פלסטי מומחה, אשר עשה כבר כמה ניתוחים באותו תחום שאתם מעוניינים לעשות. חשוב לבדוק את העבודות של אותו מנתח, שכן תהיו מרוצים מהתוצאה, כמובן שקשה מאוד לנבא את התוצאה לאחר הניתוח, אבל עדיין אפשר לעשות הדמייה שתדמה את התוצאה.
לפני הניתוח, חשוב מאוד לקבל את כל ההוראות מהרופא המנתח לגבי הכנה לפני ניתוח וזמן ההחלמה, בכל ניתוח ההכנה לניתוח שונה וגם זמן ההחלמה שונה, יש ניתוחים אשר תצטרכו להשאר בקליניקה של הרופא המנתח לצורך החלמה, ויש כאלו שכבר באותו יום, תחזרו לביתכם ולשגרת חייכם, בנוסף לכל זה, זמן ההחלמה תלוי גם בכם ובגופכם, יש אנשים מבוגרים יותר שיקח להם להחלים מהניתוח קצת יותר זמן מאנשים צעירים יותר.
לפני ניתוח פלסטי חשוב לקרוא על הדוקטור שהולך לנתח אתכם, חשוב לעיין בחברי האיגוד הפעילים באתר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ולקרוא מידע נוסף אודות הרופא, על הנסיון האקדמי והמעשי שלו. בנוסף חשוב להכנס לאתרו האישי, לראות תמונות של לפני ואחרי של ניתוחים שכבר ביצע, לקרוא ביקורות על אותו רופא, על ייחסו למטופל, על הקליניקה שלו. חשוב מאוד לדעת בפני מי אתם עומדים, והאם אותו מנתח הוא גם רופא בבית חולים כללי, או שיש לו רק קלינקה פרטית.
אפשר להתייעץ עם מכרים שכבר עברו ניתוח פלסטי דומה, ואולי לשמוע את חוות הדעת שלהם על הרופא שניתח אותם, כן חשוב גם להתייחס לעניין המחיר, שהוא גם גורם בהחלטה איפה ואצל מי לבצע את הניתוח הפלסטי.
חשוב מאוד לבחור מנתח פלסטי שיעשה את הניתוח לשביעות רצונכם, ואתם תוכלו להנות מהתוצאה.

הוסף תגובה