מעקות מעוצבים – מה חשוב לדעת?

בעיצובי הבתים של היום, מעקות בבית נועדו גם לתת בטחון וגם לתת השראה עיצובית. המעקות של היום עשויים ממגוון רחב של חומרים, אלומניום, פלסטיק, ברזל ועוד. המעקות הפופולריים הם מעקות מעוצבים מאלומיניום, בשל עמידות החומר, החוזק שלהם, המחיר (בגלל המשקל הקל של האלומיניום, המחיר שלהם מוזל יותר ממעקות העושיים מברזל), ויכולת העיצוב שלהם.

בנוסף לכל היתרונות במעקות, הכי חשוב האלמנט הבטיחותי, אשר מעקות מאלומוניום נותנים, חשוב לתת ביטחון לדיירי הבית אשר המעקה מותקן אצלהם.
למעט מעקות בפנים הבית, לא נשכח גם את המעקות מחוץ לבית, אשר גם אותם ניתן לייצר מחומר אלומיניום, אך חשוב לזכור, לשים עליהם חומר דוחה מים, שלא יחלידו.
את המעקות נהוג לייצר לאחר שהחברה באה לקחת מידות, להראות לדיירי הבית קטלוג, להבין איפה המעקות אמורים להיות (בפנים או בחוץ), ולתת להם זמן ייצור משוער לייצור המעקות והתקנתם.
חשוב לדעת מראש מתי יותקנו המעקות, במידה וזה בתוך הבית, והבית בשיפוצים או בבנייה לדוגמא, עדיף לדעת מתי באים להתקין אותם, בשביל שלא יגיעו להתקין אחרי שניקיתם את הבית.
התקנת המעקות אינה לוקחת זמן רב, אך זה כמובן תלוי בכמות ובאורך המעקות אשר הזמנתם מהחברה, לפני בחירת המעקות, יש להייועץ עם כמה חברות שמבצעות ומתמחות עם עבודות אלומניום, לאחר שאתם רואים כמה עבודות שהחברה כבר עשתה ללקוחות אחרים. לכל חברה אשר מכבדת את עצמה, תהיה קטלוג ודוגמאות שכבר ביצעו בבתי לקוחות בשביל להראות ללקוחות אחרים. חברת אנ.אס עבודות אלומיניום מתמחה בעבודות אלומיניום מסוג זה, ובכלל עם מעקות מעוצבים גם לבחוץ וגם לבפנים. הכנסו עכשיו לקטלוג המעקות של החברה http://www.amit-maor.co.il ובחרו את המעקה אשר יתאים לביתכם, במידה ולא אהבתם אחד מהעיצובים אשר בקטלוג, תוכלו להזמין את החברה אליכם לבית ולבחור מעקה בעיצוב אישי.

הוסף תגובה