גורמי מפתח להצלחת כנס במרכז

מארגנים יום הדרכה למספר צוותי עובדים? או כנס באחד מתחומי ההתמחות שלכם? כדי להבטיח הגעה של כל האנשים, המיקום חייב להיות נגיש ומרכזי לכולם.

כנס מטעם העבודה או עבור ועדים שונים לרוב יערך באולם כנסים במרכז. זהו המקום היחיד שנוח להגיע אליו מכל קצוות הארץ, בלי הצורך לצאת מהבית בחמש בבוקר. אולם, במרכז קיימת בעיית חניה ולכן מקום הכנס צריך להיות נגיש, כזה שאינו בלב העיר וגם להציע מספיק חניה עבור כל משתתפי הכנס. אולמי אוויה מציעים עבור אורחי הכנס חניה בשפע ומיקום נוח להגעה.

איך להפיק את הכנס שכולם ידברו עליו?

לבד ממיקום נגיש, גם אולם הכנס עצמו חשוב. מראה האולם משפיע על הרושם הראשוני של האורחים ועל נוחות הכנס. באולמי אוויה תוכלו לבחור אחד מבין חמישה אולמות שונים, המותאמים לפי מספר אורחי הכנס. כל אולם כנסים במרכז כזה מעוצב כראוי בצורה רשמית ויוקרתית, וכולל במה למנחה ולמרצים בכנס, וכן עמדת מקרן וצג מובנים מראש ומערכת סאונד מקצועית. כנס הנערך במקום כזה יתנהל בצורה מקצועית בעזרת הצוות הטכני של אולמי אוויה העומד לשירותכם בעת האירוע, ולאורחים תיווצר חוויה נעימה והתרשמות מתאימה ממכם מארגני הכנס.

בין אם זה כנס לעובדים ויום אוריינטציה, ובין אם זהו כנס המוצע לחברות שונות כאשר אתם החברה המשווקת- אולמי אוויה יציעו תחת קורת גג אחת אולם כנסים במרכז יוקרתי, מערכת שמע ותצוגה מקצועית, כיבוד עשיר וחניה בשפע, ארבעת גורמי מפתח להצלחת הכנס שלכם.

בגלריית האתר של אולמי אוויה תוכלו לקבל טעימה מעיצוב האלומות השונים ומגוון האולמות הקיימים. לאחר שהתרשמתם, התקשרו להזמין את המקום המושלם לכנס שלכם, לפני שמישהו אחר יתפוס את התאריך.

הוסף תגובה