מי צריכה לבצע ניתוח החלפת שתלים?

ניתוחים פלסטיים נכנסו אל תוך חיינו בסערה, מבצעים אותם היום כמעט כל בת שנייה בישראל, בייחוד ניתוח הגדלת שדיים, 2 דורות כבר של נשים, הולכים עם שדיים מעוצבים, יפים וגדולים, אשר נותחו אצל מיטב מנתחי הפלסטיקה הארץ.

אז השאלה הנשאלת אצל רוב הבנות שעברו את הניתוח, היא, האם לאחר הניתוח הגדלת החזה, יש צורך להפגש שוב עם הרופא המנתח? התשובה היא, תלויה בבחורה, במידה ויש חוסר שביעות רצון, או חלילה בעיה עם הניתוח, אז כן יש צורך ליצור קשר עם הרופא המנתח, במידה ולא, יש צורך ליצור איתו קשר רק לבדיקה שגרתית. בניתוח הגדלת שדיים, בדרך כלל, רק לאחר 10 שנים יש צורך לבדוק את מצב השתלים בחזה, אלא אם כן, הייתה בעיה קודם לכן.
לעיתים יש צורך לבדוק את מצב השתלים ואולי להחליפן במידה ויש סיבה "טכנית" כגון דליפת שתל, כאבי גב (בגלל חוסר פרופרציה בין גודל השתה לגוף האישה) או שינוי צורתו, יש מקרים נוספים בהם הרופא מחליט באופן ייזום להחליף את השתלים אצל האשה.
אורך הניתוח – במידה ואין בעיות ניתוח להחלפת שתלי חזה סיליקון, לא אמור לקחת יותר מחצי שעה, מבוצע בהרדמה מקומית או הרדמה מלאה, במידה ובוצע בהרדמה מלאה, לאחר הניתוח, המנותחת תצטרך להשאר עוד כמה שעות בחדר הניתוח לביקורת, במידה והניתוח יבוצע בהרדמה מקומית, המנותחת, תהיה "נוכחת" בחדר הניתוח, שכן תהיה ערה, ומעורבת באופן הניתוח, לבנות חלשות, לא מומלץ לבצע את הניתוח בהרדמה מקומית, למרות שזה ניתוח פלסטי יחסית קל.
רצוי לבצע ניתוח החלפת שתלים, אצל אותו מנתח פלסטי שביצעתם את ניתוח הגדלת החזה, שכן הוא מכיר את התיק הרפואי שלכן, בנוסף, לפני הניתוח ביצע לכן את כל הבדיקות דם הנחוצות לצורך עשיית הניתוח, ולהבטיח שתעברו אותו בשלום.

הוסף תגובה