ניתן לחסוך בזמן של אימון הכושר, ועדיין לראות תוצאות

קצרים בזמן? רוצים לחסוך בזמן בעת אימון הכושר, ועדיין לראות תוצאות? כנסו לשיגרת אימון חדשה: אינטנסיבית, יעילה, קצרה וגם לא משעממת. ישנן כמה דרכים לעשות זאת, למשל: להפריד בין אימון הכוח לאימון הסיבולת, או לחלק את תוכנית האימון ל-2: אם אין לכם זמן להליכה של 30 ד' ביום, לכו רבע שעה פעם אחת בבוקר לפני העבודה, ופעם שנייה אחרי ארוחת הצהריים או אחרי העבודה. מחקרים מראים שחלוקה כזו אפקטיבית באותה מידה כמו הליכה רצופה של 30 דקות. לשיטות נוספות שיחסכו לכם בזמן הכושר, ליחצו כאן.


שי אלנקרי, מאמן כושר אישי, interbody 


 

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.