"יש לי ארץ טרופית יפה" – איפור אביב-קיץ 2007

עכשיו כשמזג האוויר הפך נעים, ריחות משכרים של פריחה באוויר, הטבע הססגוני בשיא תיפארתו – כך גם אופנת האיפור. ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית הספר הגבוה לאיפור מקצועי, חובק מראה אביב עם קשת גוונים רחבה. צלליות העיניים מוצעות בגוונים של צהוב, כתום, כחול וירוק. סומק בגוון חום -כתמתם מעניק לפנים מראה "בריא" מבלי להזדקק לקרני השמש המשזפות. בשורת העונה: התנתקות חד-צדדית מהשפתון האדום לטובת הגוון הכתום. כיצד ליצור את המראה?


1. מנקים את הפנים בעזרת ג'ל ניקוי ולאחר מכן מורחים שכבת קרם לחות, ממתינים לספיגה מוחלטת (בעונת האביב 15-20 דקות).


2.מתאימים מייק-אפ (מהסוג הדק והנוזלי) לגוון העור. יש לזכור: גוון הפנים משתנה בעונות השנה ובאביב נוטה להיות מעט יותר כהה מאשר בחורף, האזור המומלץ לבדיקה הוא אזור המחשוף. יש לבדוק אם הגוון משתלב עם צבע העור ואם רמת הכיסוי טובה. מורחים את המייק-אפ בעזרת ספוגית כאשר כיוון המריחה ממרכז הפנים החוצה, מורחים גם את השפתיים – זה למעשה ישמש כתחליף שפתון.


3. מפדרים את הפנים בתנועות תפיחה קלות בפודרה שקופה במרקם מט.


4. מוסיפים כיסוי נקודתי בעזרת קונסילר (בטון אחד בהיר מזה של המייק-אפ) למקומות בהם שכבת המייק-אפ אינה מספקת כיסוי הולם.


5. מניחים צללית כתומה על גלגל העין, בקו הקפל נשתמש בצללית אדמדמה. כעת נמזג בניהם בעזרת מברשת ספוג נקייה או כרית האצבע. ונעבור להנחת צללית צהובה בהירה בחלק הפנימי הקרוב לאף, אותה נמזג עם הגוון הכתום. כעת נניח צללית צהובה בעצם הגבה.


6. מורחים עיפרון עיניים לבן בחלק התחתון של קו הריסים, ומדגישים במיוחד את הזווית הפנימית קרוב לאף. מניחים צללית ירוקה בחלק התחתון של העין.


7. ע"מ שהאיפור ייראה זהה בשתי העיניים, יש לבצע כל שלב בהנחת הצללית בשתי העיניים יחדיו, ורק אח"כ להמשיך עם צללית בגוון נוסף.


6 ליצירת מראה ריסים מלכד – מורחים מסקרה שחורה.


7. יוצרים הצללה קלילה של סומק בגוון חום כתמתם על עצמות הלחיים, לכיוון הרקות עד לקו השיער.


8. מושחים גלוס בגוון כתום מעודן.


לאתר הבית

הוסף תגובה