חטיף אנרגיה יעזור לכם להגיע לשיעור עם מקסימום אנרגיה

הוא אמנם לא המאכל הכי דיאטתי בעולם, אולם חטיף גרנולה זמן קצר לפני אימון יעזור לכם להגיע לשעור כשהגוף מתודלק בסוכר. חטיף גרנולה מכיל כמות גבוהה של סיבים תזונתיים ועוזר לשמירת תחושת שובע לאורך זמן.
חשוב לזכור כי בחטיף יש בין 70 ל 250 קלוריות. וצריכתו מחייבת ויתור על מנה אחרת של ארוחת ביניים אותה אתם אוכלים.


אולם – כדי לשרוף מקסימום קלוריות בזמן פעילות גופנית אירובית – לא כדאי להתחיל פעילות כאשר אנו רעבים.יש לאכול ארוחה מלאה 3-4 שעות לפני האימון וחטיף אנרגיה או כמות קטנה של ענבים/פירות יבשים זמן קצר לפני האימון.


דורית ברנע, סטודיו ZAZA


 


 

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.