חיטוב הגוף לקראת הקיץ – מספר תרגילי ירכיים

חיטוב שרירי הרגליים והישבן:


הניחי את כף הרגל על כיסא בצורה משוחררת, כשהרגל השנייה מונחת לפנים בפישוק נוח, ובמרחק גדול ככל האפשר. הורידי את הברך האחורית לכיוון הרצפה. שמרי על גב זקוף בלי להתכופף לפנים והקפידי על זווית של 90 מעלות בין הירך לשוק ובין הברך לקרסול. לאחר 15 חזרות החליפי בין הרגליים המתאמנות.


עיצוב הישבן תוך פשיטה והרחקה של הירך בעמידת שש – רדי לעמידת שש, כשהירכיים והזרועות ניצבות לקרקע. הרימי רגל אחת לאחור כשהיא פתוחה, והברך פונה החוצה. פשטי את הירך בטווח תנועה גדול (90 מעלות) ואז החזירי את הרגל לאותו המקום. החליפי רגל מתאמנת מדי עשרים חזרות.


חיזוק שריר מרחיקי הירך, העכוז הקטן ומקרבי הירך – שכבי על הגב, כרכי גומיית אימון סביב רגלייך, והרימי אותן למעלה. הרחיקי את הרגליים זו מזו, תוך יצירת התנגדות ממושכת של הגומייה (על הגומייה להישאר מתוחה כל הזמן). לאחר עשרים חזרות השאירי את רגלייך בפישוק גדול לכמה שניות.


מאת יורם אילת, מבעלי רשת מועדוני הכושר "GO active" מקבוצת 'גל העתיד'


באדיבות CrazyLine, יותר אשה מאי פעם

תודה! כבר אהבת את זה.