עשרת הטיפים שיעזרו לכם להתמודד בהצלחה עם מבחן USMLE

בחינת ה-USMLE היא בחינת הרישוי האמריקאי לרופאים. מטרתה לשמש כמבחן רישוי לכל מי שמעוניין לעבוד כרופא בארה"ב. כל סטודנט לרפואה המעוניין לעבוד כרופא בארה"ב, חייב לעבור מבחן זה על מנת לקבל את רישיונו. מספר טיפים להצלחה בבחינה:


1) האסטרטגיה הטובה ביותר להכנה למבחן היא תרגול שאלות ממבחנים לדוגמא וממאגרי שאלות, על מנת לראות היכן נמצאות נקודות החולשה שלך. התמקד בנקודות אלו במהלך הלימוד.


2) כדאי להתקשר לקבוע תור למבחן כמה שיותר מהר לאחר קבלת אישור הרישום. המרכז לנבחנים מתמלא במהירות, במיוחד בתקופות העמוסות יותר, ממאי עד יוני, ומנובמבר עד דצמבר


3) הימנע מבעיות בזיהוי! בהגיעך למרכז המבחנים, עליך להביא בנוסף לאישור רישום גם תעודה מזהה עם תמונה וחתימה – למשל, תעודת זהות, פספורט או רישיון נהיגה. על התעודה המזהה להיות בתוקף. על השם בתעודה המזהה להיות זהה לשם על אישור הרישום. אם יש תמונה אך אין חתימה שלך, יש להביא תעודה מזהה נוספת שמכילה חתימה, כגון כרטיס אשראי.


4) בזמן המבחן, קרא את השאלה, וחשוב על התשובה בעצמך לפני קריאת התשובות האפשריות. כך המסיחים לא יבלבלו אותך, ולא תבחר בתשובה שאינה התשובה הנכונה ביותר.


5) האינסטינקט הראשון שלך כמעט תמיד צודק! אל תחזור אחורה לשנות תשובות אלא אם לא הבנת את השאלה בפעם הראשונה, או אם שאלה בהמשך מבהירה לך את התשובה הנכונה.


6) אם נתקלת בשאלה קשה מאד, דלג עליה, עבור הלאה, וחזור אליה אם יש זמן בהמשך. לעולם אל תשאיר שאלה לא פתורה. כדאי לנסות לשלול כמה שיותר מסיחים ולנחש ניחוש מחושב.


7) לרשותך יעמדו מינימום 45 דקות של הפסקה. תוכל לצאת להפסקה לפי רצונך במשך המבחן. אם תתאמן בבית על השאלות הממוחשבות, לא תצטרך את יחידת ההדרכה שאורכה רבע שעה, ותוכל לדלג עליה. הזמן יתווסף לזמן ההפסקות שלך.


8) עקוב אחרי הזמן שנותר לכל יחידה, ואחרי הזמן שנותר להפסקות. מותר לצאת להפסקה בין יחידות בלבד. לאחר שתסיים ותקליק לצאת מהיחידה, המחשב יראה מסך הפסקה. בשלב זה תוכל לקום ולצאת להפסקה. אם תקום ממקומך באמצע יחידה, המבחן ייפסל.


9) מומלץ להגיע למרכז הנבחנים לפחות 1/2 שעה לפני זמן המבחן שנקבע לך. אסור להכניס שום דבר לחדר הבחינה, למעט הבגדים שעליך ושעון אנלוגי (אסור להכניס שעון דיגיטאלי). תקבל לוקר לאחסון חפציך בזמן הבחינה.


10) כדאי להביא אוכל למבחן. כך לא תצטרך ללכת לחפש מקום לקנות אוכל על חשבון ההפסקה. כדאי גם ללבוש סוודר למקרה שקר בחדר…


לפרטים נוספים אודות מבחן USMLE לחצו כאן


באדיבות בית הספר האמריקאי

הוסף תגובה