אם אתם עושים גם ספורט וגם דיאטה, חשוב שתיקחו תוספי מזון

תוספי מזון הם מרכיב חיוני לספורטאים מקצועיים וגם לאנשים רגילים שעוסקים בפעילות גופנית, ובמיוחד לאנשים שמשלבים את הפעילות עם דיאטה. כשמדברים על תוספי מזון, מתכוונים לויטמינים, מינרלים, חלבונים (פרוטאינים) או בצורתו המפורקת – חומצות אמינו. בשוק ישנם סוגים רבים של תוספי מזון, ביניהם תכשירי הרזייה וחומרים אחרים. כמו בכל תחום גם פה ישנם איכויות שונות ולכן חשוב לבחור חברה מובילה שנותנת מוצרים איכותיים.


מי זקוק לתוספים? אנשים שלא עסקו בפעילות גופנית, ומתחילים פתאום לעסוק בספורט (הליכה, חדר כושר, שחייה ושיעורי אירובי באולם ובמים) זקוקים לתוספי מזון. פעילות גופנית מגבירה את הוצאת הקלוריות ומגבירה את השימוש בויטמינים ומינרלים להתאוששות של הגוף. במצב שמשלבים גם דיאטה, הגוף מקבל פחות ויטמינים ומינרלים. כמות הויטמינים יורדת, ומצב זה עלול לסכן את גופכם לאורך זמן, להחליש את מערכת החיסון של הגוף ולחשוף אתכם למחלות. כמובן שאפשר להשלים את החסר באמצעות מזון (לדוגמא מקור לברזל ולויטמין B12 אפשר לקבל דרך בשר וביצים, אך לומר לאנשים לאכול 300 גר' כבד ושתי ביצים ביום – זה לא ריאלי) אך הרבה יותר קל לקחת תוסף מזון.


שי אלנקרי, מאמן כושר אישי, interbody

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.