עשרת המאכלים שישפרו את מראה גופכם

1) מים – שתייה מרובה של מים עוזרת לעור להישאר רך ויותר צעיר על ידי שמירת על לחות הגוף. מים עוזרים גם בתהליך הירידה במשקל במהלך הפעילות הגופנית.


2) ויטמין C – עוזר להילחם במחלות וזיהומים, עוזר גם בייצור קולוגן, המסייע לעור להישאר אלסטי ומעוצב ללא קמטים. נמצא בפירות הדר, תות שדה, עגבנייה, ברוקולי חסה ועוד מגוון רחב של פירות וירקות (ניתן גם לצרוך בקפסולות).


3) תה ירוק – עשיר באנטי אוקסידנטים (נוגדי חמצון) אשר נמצאו גם כעוזרים בתהליכי ההרזיה והורדת הכולסטרול.


4) סויה – חלבון הסויה עשיר בחומצות אמינו, ויטמין אי ועוד נוגדי חימצון אחרים ששומרים על לחות העור.


5) חומצות שומן חיוניות – אומגה 3 ו-6 שידועים כשומן הטוב שנמצא גם בדגים ואגוזים, עוזרים לשיער, לעור, לציפורניים ולשרירים, מסייעים בריכוז וטוב ולזיכרון מצויין לאנשים שעושים דיאטה


6) חלב – חלב זהו לא עוד טריק שיווקי – זה אמיתי! הוא עשיר בסידן וויטמינים B2 B1 B12שטובים לייצור כדוריות דם אדומות, מה שעוזר לסחוב יותר חמצן לתאים. וגם עשיר בויטמין D שהוא טוב לעצמות ולשיניים בריאות.


7) ירקות ירוקים – עשירים בויטמינים כמו A,C,E, ברזל, סיבים והרבה אנטיאוקסידנטים. ויטמין אי טוב לבריאות העור ולמראה צעיר ורענן.


8) יוגורט – ליוגורט יש את תכונות החלב, רק שביוגורט יש גם "חיידקים" ידידותיים, מה שעוזר למערכת העיכול.


9) שום – המון תכונות טובות לשום, כמו: הורדת לחץ דם,הורדת הכולסטרול,מניעת מחלות כלי דם ואפילו עוזר למנוע סרטן. ברור שהפה לא מריח טוב אחרי שום, אבל זהו החיסרון היחידי (יש אפשרות לבלוע בקפסולות). הוא עשיר באנטיאוקסידנטים אשר עוזרים להישאר במראה צעיר יותר.


10) שוקולד- כן כן, בסדר, מחקרים מראים שאמנם זהו לא המאכל הבריא ביותר על פני כדור הארץ, אבל יש לו השפעה גדולה על מצב הרוח ע"י העלאת האנדרופינים והסרוטונין, מה שעוזר להישאר רגועים ולהרגשה נינוחה. אז אם תאכלו קובייה או שתיים אחת לכמה ימים בלי חריגות נוספות, במיוחד בזמן הדיאטה אז לא יקרה כלום, ובעצם כשאנו מרגישים טוב אנו נראים טוב. מי יכול להתווכח עם זה?


שי אלנקרי, מאמן כושר אישי, interbody

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.