שפרו את מצבכן הגופני טרם הלידה

ככל שמצבכן הגופני לפני ההריון יהיה טוב יותר, כך תמנעו בעיות יציבה וכאבי גב אחרי הלידה. המטלות הרבות שעומדות בפני נשים מיד לאחר הלידה גורמות לעומס רב על שרירי הגב וכתוצאה מכף כאבי גב. הנקה בתנוחות משונות הנובעות מעייפות תמידית, החתלות, רחצות והרמות של התינוק תוך רכינה לא נכונה של הגב. מחסור בשעות שינה, וחוסר זמן לביצוע פעילות גופנית מתקנת הופכים את היציבה הלקויה שפיתחנו במהלך ההריון ליציבה הקבועה שלנו. לעיתים קרובות כאבי הגב לא נותרים באזור גבנו התחתון בלבד וכאבים בגב העליון והאמצעי מתפתחים גם כן.


לפעילות הגופנית לאחר ההריון רצוי לחזור באופן הדרגתי כבר כחודש עד חודש וחצי לאחר הלידה. ככל שמצבכן הגופני לפני ההריון יהיה טוב יותר, כך תחזרו מהר יותר למצבכן טרם הלידה. זכרי שאחרי ההיריון גופנו אינו במיטבו עוד פרק זמן של מספר חודשים אחרי הלידה.


 


דורית ברנע, בעלת סטודיו ZAZA, מרכז כושר ומחול לנשים וילדים

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.