אימוני פילאטיס בזמן ההריון מסייעים בתהליך הלידה

אימוני פילאטיס בזמן ההריון מסייעים בתהליך הלידה עצמה. ההתמדה באימונים לאורך זמן עוזרת לגוף לחזור למצב פעיל וחטוב מהר יותר מיד לאחר הלידה. חלק נכבד מיתרונות הפילאטיס הוא בעבודה על השרירים הפנימיים של הבטן והאגן, התומכים למעשה בגב ובעמוד השדרה. שרירים אלה נקראים "שרירי הליבה" (CORE). התרגילים מחזקים את שרירי הבטן, מגמישים את המפרקים ומאריכים את השרירים. היתרון של הפילאטיס אצל נשים בהריון הוא בדרך שבה נותנים דגש על נשימה נכונה, העבודה עם מרכז הגוף (והשרירים) וההפעלה הנכונה של רצפת האגן. הפילאטיס מחזק ומגמיש את הגב ונותן דגש על ליקויי יציבה וטיפוחה.הפילאטיס גם מסייע במניעת בצקות רגליים ובכאבי כפות הרגליים.ההרגשה לאחר אימון פילאטיס היא רעננה ונעימה. אם תתמידי בפילאטיס בזמן ההריון, תשפרי ותקלי על תהליך הלידה עצמו ואת החזרה למצב פעיל וחטוב מהר יותר מיד לאחר הלידה.


מאת מלי שעיה, מאמנת כושר אישית ומדריכת פילאטיס


באדיבות שי אלנקרי, מאמן כושר אישי, interbody

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.