ספינינג: אם יש כאבים באזור החלק הקדמי של הרגל, יש להגביה את הכסא

בשיעור ספינינג:
כאבים באזור החלק הקדמי של הרגל ייגרמו בדר"כ כתוצאה מכפיפת יתר בברך, או במלים אחרות – מושב נמוך. זאת אומרת שקו הברך עובר את אצבעות כף הרגל. הפתרון הוא להגביה את הכסא ולא לתת לברך לעבור את קו אצבעות הרגליים.
כאבים בחלק האחורי של הרגל ייגרמו בדר"כ כתוצאה מפשיטת יתר בברך – מושב גבוה. כשהרגל מגיעה ליישור מלא, ישנו צורך להנמיך את הכסא וכמובן להקפיד על כל שאר הכללים.
כאבים בצידי הברך – ברצועות הצידיות (Collateral Ligaments) ייגרמו בדר"כ כתוצאה מסיבוב פנימי או חיצוני של כף הרגל, כתוצאה מאי שמירה על ברכיים מקבילות בזמן הדיווש. במקרה הזה, מומלץ יהיה לעבוד עם נעלי רכיבה מתאימות עם קליטים, כדי לשמור על הברכיים מלברוח החוצה.
מומלץ בכל מקרה של כאב ברכיים כלשהו לפנות אל רופא ספורט או אורטופד.


 שי אלנקרי, מאמן כושר אישי ומדריך ספינינג, מנהל מקצועי INTERBODY


 

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.