תזמינו את המבצעים בפועל לשיחה עם הלקוח

האמת היא שאת המשכורת שלהם העובדים מקבלים לא מהנהלת החברה, אלא מהלקוחות. אבל לא תמיד הלקוח והעובד שמטפל בהזמנה שלו נפגשים אחד עם השני, ולעתים קרובות הם אפילו לא יודעים האחד על קיומו של השני. בכך שתכירו בין הלקוח לבין העובד, לא רק שתוכלו להעלות את רמת המוטיבציה של העובדים, אלא גם תהנו מרווח נוסף – והוא רעיונות חדשים לגבי שיתוף הפעולה עם הלקוח, עליהם יכולים לחשוב העובדים. חשוב שתזכרו להעביר תדרוך לעובד לפני הפגישה, כדי שיידע על מה מותר לדבר ועל מה אסור, אחרת במקום יתרונות תקבלו חסרונות.


המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה