נפגעתם בתאונה בחו"ל – חשוב לאסוף כמה שיותר מסמכים ותיעוד רלוונטי

מה צריך לעשות לאחר שחלילה נפגעים בתאונה בחו"ל? כמובן שהדבר החשוב ביותר הוא לקבל בהקדם האפשרי את הטיפול הרפואי המתאים לפגיעה. מעבר לכך, להלן מספר צעדים שיש לנקוט על מנת שיהיה קל יותר לגבש לאחר מכן, תביעה מתאימה לפיצויים:

1. חשוב מאוד!!! לאסוף ולשמור תיעוד רלוונטי רב ככל שניתן, החל מתמונות של מקום האירוע, מסמכים רפואיים, ועד לשמותיהם ופרטיהם של העדים לתאונה וכו'.
2. יש לגשת לקבל טיפול רפואי מתאים ולפרט בפני המוסד הרפואי איך בדיוק קרתה התאונה. המסמכים הרפואיים, שייערכו בעקבות הפנייה לקבלת הטיפול, ישמשו אח"כ כעדות לכך שהתאונה אכן התרחשה במועד שנטען ובאופן שתואר.
3. שמרו את כל הקבלות והמסמכים המעידים על ההוצאות הכספיות שהוצאו בעקבות התאונה, כגון תשלומים לקבלת טיפולים רפואיים, נסיעות, עזרים רפואיים וכד'. 
4. מיד עם ההגעה חזרה לישראל, צרו קשר עם עו"ד המתמחה בתחום הנזיקין והתייעצו איתו בנוגע להמשך הטיפול בתיק. כאשר עולה הצורך לנהל תביעה או כל הליך משפטי אחר, במדינה זרה, על הנפגע לקחת בחשבון את העלויות הגבוהות הכרוכות בכך, בעיקר לאור המרחק של הנפגע ממקום התנהלות העניינים והצורך בניהול כל הנושא ב"שלט רחוק", לרוב באמצעות עורך דין מקומי. סיבה נוספת כמובן לעלויות הגבוהות של ניהול תביעה בחו"ל, היא בשל כך שרצוי ואף הכרחי במקרים כאלו, לשכור את שירותיו של עורך דין ישראלי, אשר ינהל את כל המעקב אחר התנהלות העניינים מול עורך הדין המקומי, ויוכל יחד איתו לתת מענה מושלם לכל הדרישות העולות על הפרק, הן בישראל והן במדינה הזרה.


 באדיבות אתר ג'ובניק עבודה בחו"ל


 

הוסף תגובה