קנאה בזוגיות היא דבר טבעי ומחמיא, אך אם היא מוגזמת יש להיזהר

בתחילת היחסים ובמהלך החיזור, לעתים קרובות, קנאה מתפרשת בטעות כאהבה גדולה ותשומת לב כגון, "הוא רוצה אותי רק שלו", " הוא אוהב אותי כל כך שהוא לא מוכן אפילו שאני אהיה בקשר ידידותי עם גברים אחרים", " מרוב אהבה אלי הוא לא מוכן אפילו שגברים יסתכלו עלי" וכו' וכו'.

קנאה היא דבר אנושי וטבעי ומאוד מחמיא, אלא אם כן היא באה לידי ביטוי באופן מוגזם וקיצוני. יש לשים לב לסימני האזהרה הבאים:
– אם בן הזוג אינו מוכן שתשוחחי עם גברים אחרים בטלפון, אינו יכול לסבול את קשרייך החבריים עם הגברים מעברך ומבקש שתנתקי את היחסים עימם או אינו יכול אפילו לסבול שגברים אחרים מסתכלים עליך ומצדיק את מעשיו וכעסו עליך בשם הקנאה והאהבה אלייך.
– רכושנות: אם הוא קובע ומחליט עבורך, מדבר בשמך, מחליט מה תעשי, מה תלבשי "זה חשוף מדי", האם את מאופרת ומטופחת מדי לטעמו, דורש את אישורו לפעולות ומעשים שלך.
– בידוד: אם הוא מנסה לבודד אותך מחבריך וממשפחתך. אם הוא מציג את חברותיך, בני משפחתך ואחרים באור שלילי, לפיו הם מנסים להסית אותך נגדו ולפגוע ביחסים שלכם.
– אם הוא לא רואה בעין יפה את בילוייך עם חבריך וחברותיך או בני משפחתך הנעשים בלעדיו, כגון, בילוי משותף בבית קפה, ימי הולדת וכד'.
– חשדנות רבה – אם כל איחור שלך מהעבודה, מהלימודים או כל מקום אחר גורם לו לסצינת קנאה, או מעורר בו התפרצות זעם וכעס אם הוא מנסה להשיגך בטלפון ואת לא זמינה, אם הוא לא יודע מה את עושה והיכן את.

הוסף תגובה