הוסיפו מוצרים לא נמכרים למוצר נמכר – ומיכרו "סט"

במהלך ביקור שגרתי בתוך חנות ספרים, נפלתי לתוך מלכודת שיווקית ידועה: מכירת מוצרים שאין להם שוק ביחד עם מוצרים נמכרים. בין היתר הייתי צריך ספר מסוים. מצאתי אותו על אחד המדפים, ולידו ראיתי אריזה שכללה ארבעה ספרים, כולל הספר שאני חיפשתי, ועליה כתובת: 4 ספרים במחיר של 2. אילו היה ברשותי לפחות אחד משלושת הספרים הנוספים – קרוב לוודאי שלא הייתי קונה את האריזה. אבל בספרייה שלי לא נמצא אף אחד מארבעת הספרים הללו. כתוצאה מזה – בזבזתי פי שתיים יותר כסף על הספר שהייתי צריך ועל שלושה ספרים מיותרים (כפי שהבנתי בהמשך). לפני כחודש קרה לי משהו דומה בזמן רכישת צינור מתכווץ. בהחלט יכולתי להסתפק בחתיכה אחת בגודל של מטר, אבל התלהבתי מהסט של צינורות בעלי קוטר שונה במחיר מציאה וקניתי אותו. עכשיו כל הצינורות הללו שוכבים סתם. תחשבו, מה אתם הייתם יכולים להוסיף למוצר נמכר כדי להרכיב סט? כדי להגדיל את המכירות ולהיפטר מהמאגרים במחסן.

המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה