פציעות ספורט

השלמה תזונתית של אנטיאוקסידנטים כמו ויטמין C או ויטמין E מסייעת במניעת התכווצויות שרירים הנגרמת מפעילות נמרצת. במחקר מבוקר נמצא שהשלמה תזונתית של 2000 מג ויטמין C ביום הפחיתה את עוצמות הכאב בהתכווצויות שרירים והחישה את זמן התאוששות השריר. במחקר אחר נמצא שתוספת של ל-קרניטין הפחיתה את הסיכון להתכווצויות שרירים באופן משמעותי. אבץ הוא מינרל חיוני להחלמת פציעות. רמות נמוכות של אבץ מאריכות את הזמן הנדרש להחלמה. גלוקוזאמין וכונדרואטין הם שני אבני הבנין המרכזיות ברקמות חיבור ובסחוסים. במחקרים נמצא שנוכחות רכיבים אלו מאיצה את החלמת הרקמות הפצועות. בכמה מחקרים נמצאה השפעה משככת כאבים לגלוקוזאמין ולכונדרואטין. MSM הוא השלמה תזונתית שעשירה בגופרית. חומר זה הוא בעל יכולת מרשימה בשיכוך כאבים, במיוחד בפציעות ספורט.


לכתבה המלאה


באדיבות אתר Take-Care, בעיות בריאות ופתרונות בריאות

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.