חרדה

שינויים תזונתיים: רצוי להימנע מכל המזונות המכילים קפאין, כולל: קפאין, כולל: קפה, תה, שוקולד, משקאות קלים (קולה) ותרופות המכילות קפאין. אנשים עם רמות חרדה גבוהות רגישים יותר לפעילותו של הקפאין.


השלמות תזונתיות: המחקר מצא שמינונים גבוהים של כולין אינוסיטול מסייע במקרים של חרדה מלווה בהתקפי פאניקה. שימוש רציף ומתמשך במולטי-ויטמין הביא לירידה משמעותית בחרדה ובלחצים המתלווים לה. ניסיון ארוך שנים מצביע על המגנזיום כמינרל שעשוי להרגיע אנשים עם חרדות קלות. ויטמין B3 וקומפלקס ויטמיני B+C מסייעים בהשגת הרגעה והקטנת חרדות.


צמחי מרפא: פסיפלורה היא מקבוצת הצמחים המכונים נרוויינים, כלומר צמחים בעלי השפעה מרגיעה, שימוש בפסיפלורה מקל על תסמיני חרדה ובעיקר נדודי שינה. גם תה מצמח הקמומיל נחשב כמרגיע וכמקל בעיקר על נדודי שינה.


טיפולים משולבים: בכמה מקרים נצפה שמדיטציה וטיפולים בעזרת דמיון מודרך עשויים להפחית חרדות ומסייעים להתגבר ביתר קלות ומהירות על הבעיה. לדיקור סיני יש תוצאות חלקיות בהתגברות על חרדות. טכניקות מגע שונות החל מעיסוי, אוסטיאופטיה וכלה בשיטת פלדנקרייז מסייעות בהעלמת תסמינים גופניים של החרדה מקילות את ההתמודדות עם הבעיה.


לכתבה המלאה


באדיבות אתר Take-Care, בעיות בריאות ופתרונות בריאות

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.