מועצת מנהלים – מועצת חכמים

אם אתם עסק קטן, הכתבה הבאה מיועדת לכם.


אילו פעם בחודש היתה לכם הזדמנות לחלוק את האתגרים שלכם עם קבוצה של אנשים נוספת, לשמוע את דעתם, לבדוק כיוון מחשבה חדש, להקשיב לניסיון דומה. הזדמנות לנצל 3-4 מוחות, 50-100 שנות ניסיון מצטבר ולמצוא פתרונות לבעיות, לחשוב על הזדמנויות חדשות, לבחון מהלכי ייעול ושיפור…וכל זאת על מנת שהעסק שלך יגדל ויתפתח! לא מדובר על חברת יועצים אסטרטגים ולא על יועצים ארגוניים ולא על פסיכולוגים ארגונייים, מדובר  במועצת מנהלים.


אתה בטח קורא זאת ואומר "…בטח..הם יכולים להרשות לעצמם…חברות גדולות.. מה אני?.. מי אני ?.."


ובכן הרעיון הוא שגם אתה יכול !


משימות לביצוע:


– שב, הירגע, קח אוויר, פנק את עצמך בקפה טוב ותתחיל לחשוב ולכתוב: אילו יכולת לבחור את נבחרת החלומות שלך, של בעלי מקצוע הטובים בעולם, את מי היית רוצה לידך ? מי הם האנשים? מה הכישורים שלהם? מה הניסיון שלהם? כיצד הם יכולים לעזור לך?
– בהמשך לאותה סיטואציה דימיונית, יש לך שלוש שאלות או שלושה נושאים בלבד, שאתה יכול להפנות למועצת המנהלים שלך, מה הם? (איך להגדיל מכירות היא לא שאלה טובה…זה ברור מאליו, הגדלת המכירות תהייה תוצאת לוואי של התשובה לשאלתך).
– אתר ובנה רשימה של 10 אנשים שאתה יכול לסמוך עליהם. נסה לגוון באופי האנשים, ניסיון, תעשייה, תחום התמחות וכו'. בקש את עזרת המשפחה וחברים לבנות רשימה ארוכה ככל האפשר של מועמדים פוטנציאליים.
– מומלץ מאוד לשלב נשים במועצת המנהלים שלך. הגישה הנשית לעסקים, רעיונות ואנשים שונה.
– מה הם מקבלים בתמורה? התשובה היא ענין, גיוון, אתגר, רצון לעזור, לקחת חלק.
– התקשר לכל אחד מהם, גם אם יש לך רשימה של 40 איש, קבע פגישה. בפגישה תספר להם מה הרעיון שלך, תשלהב אותם, תסביר להם למה הם חשובים לך וכיצד הם יכולים לתרום. רתום אותם.
– לאחר סבב הפגישות/ראיונות, תחליט את מי אתה מצרף למועצת המנהלים שלך. קבע לוחות זמנים, זמן קדנציה, דרך ניהול דיונים כל זאת כאמור למקסם את התועלת שלך ממפגש בן כמה שעות עם 3-5 אנשים.


תאמין בזה! זה יוביל אותך ואת העסק שלך לגבהים מופלאים.


יובל בר אור, אימון אישי ופיתוח עסקי, Binspired

הוסף תגובה