חיטוב הישבן – תרגיל מעט קשה אבל מעולה

להלן תרגיל מעולה אך מעט קשה …לא למתחילים .


יושבים על כיסא או ספסל ,הברכיים כפופות ב 90 מעלות. כפות רגליים על הרצפה. כעת, מישרים זרועות לגובה הכתפיים , מרימים את רגל שמאל ומישרים את הברך. ממצב זה מנסים להתרומם לעמידה זקופה בעזרת רגל ימין בלבד. חוזרים …לאט …למצב ישיבה ..כאשר רגל שמאל עדיין מורמת והזרועות ישרות בגובה הכתפיים. חוזרים על התרגיל למשך עשר חזרות על כל רגל. חוזרים על התרגיל כולו למשך 3 סטים.


טיפ…בזמן שרגל אחת עובדת השנייה "נחה" ..לנסות שלא לנוח בין הסטים.


טיפ נוסף…בזמן התרגיל לא להגיע לעמידה עד נעילת ברך.


אייל בן זאב, fit4u 

תודה! כבר אהבת את זה.