שים סוף לדחיינות

הדרך הטובה ביותר להנציח את הדחיינות היא לא לתכנן, לא להציב מטרות ויעדים.

 

ולכן כמה טיפים שאם תעמדו בהם, תנצחו את ה'דחיינות':

 

1. בסוף כל שבוע, הכן תוכנית שבועית לשבוע העוקב. קבע מהן מטרותיך, יעדים כמותיים וכו'.
2. הדפס את היעדים והמטרות והצב אותם מולך, כך שתיחשף אליהם בכל עת.
3. התחל את השבוע במשימות שאתה הכי סולד מהן ושקשה לך איתן! הצב אותם במקום ראשון בסדר העדיפות היומי.
4. צור לעצמך מסגרת תומכת. כרות חוזה עם חבר, חברה, אשתך… אשר יתקשרו אליך פעם ביום על מנת להזכיר לך את רמת המחויבות האישית שלך.
5. הצהר על מטרותיך, יעדיך, משימותיך בפני חברים לעבודה, קולגות ובוסים. ועל תאריכי סיום – והתחייב!
6. הפוך זאת למשחק. כל יום מוצלח מזכה אותך בנקודה. אם ביום חמישי צברת חמש נקודות, דאג לחגוג זאת!

 

ועכשיו, מה לעשות?… לעשות!

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.