מסע פרסום בגוגל – הקפידו לא לטעות באפיונים שלא ניתן לשנות אח"כ

שימו לב, כי ניתן לפתוח שני מסעות פרסום שונים: ממוקד מילות מפתח (מומלץ) וממוקד אתרים (תשלום ל -1000 חשיפות) – הצגת מודעות באתרים שנבחרו מתוך אתרי רשת התוכן של גוגל. לאחר הקמת החשבון לא ניתן לשנות את האפיונים הבאים: מטבע לתשלום ואזור הזמן. הקפידו לא לטעות בשניהם כיוון שלא תוכלו לשנותם. כל יתר האפיונים ניתנים לשינוי לאחר הקמת מסע הפרסום.

באדיבות אקטיביטק – פרסום בגוגל

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.