עקבו אחר קמפיין הפרסום שלכם באופן יומיומי

כאשר מנהלים קמפיין של גוגל אדוורדס, יש לבצע מעקב יומיומי אחר ביצועי מסע הפרסום, ולשפר כל הזמן את הפרמטרים הבאים:


– ניסוח המודעה – זיהוי המודעות החלשות וניסיון לשפרן, הוספת מודעות חדשות במידת הצורך.
– תזמון הופעת המודעה (האם משתלם להפעיל בסופ"ש? מהן השעות הכי רלוונטיות לקהל המטרה?)
– הוספה והורדה של מילות מפתח. הוספת מילות מפתח שליליות (לדוגמא "חינם" במידה שאתם לא מעוניינים בלקוחות שמחפשים מוצר/שרות חינמי)
– הגדרת על"ל (עלות מקסימלית לקליק) לכל מודעה ולכל מילת מפתח.
– חלוקה מחודשת של התקציב בין מסעות הפרסום.
– הצגה רגילה/מואצת של קמפיין הפרסום.
– תקציב יומי (להעלות, להוריד או להשאיר).
– האם להופיע ברשת התוכן או רק בחיפוש?


באדיבות אקטיביטק – פרסום בגוגל

תודה! כבר אהבת את זה.