הבחירה מקטינה את ההתנגדות

ישנה שיטה טובה להעלאת המוטיבציה להשתתפות בהדרכות בקרב העובדים, ולהקטנת ההתנגדות האפשרית. על מנת להשיג זאת יש להציע לעובדים את האפשרות לבחור.


איך בנוי מערך ההדרכות בחברות רבות? המנהל מגיע ואומר: "בשבוע הקרוב במהלך שישי-שבת אתה, אתה ואתה משתתפים בסמינר בנושא מכירות. התנגדויות לא מתקבלות". עד כמה, לפי דעתכם, התועלת במקרים הללו תהיה משמעותית? ככל שהתופעה הזאת תחזור על עצמה יותר – כך מידת התועלת תלך ותפחת. במקום זה תציעו לעובדים את האפשרות לבחירה הגיונית. בחירה לא הגיונית מבחינתי היא להציע לעובדים להחליט בעצמם מה לעשות ואיך לעשות. כאן נדרשת גישה שונה לחלוטין.


תציעו להם ללמוד השבוע או בעוד חודש.
לעבוד בקבוצות או בזוגות.
ללמוד את שיטת המכירות הבסיסית או את שיטת הפיכת הקונה ללקוח קבוע.
להשתתף בסדנה במהלך סוף שבוע או בשעות הערב באמצע השבוע.
תציעו לעובדים שלכם את האפשרות לבחור על מנת לייעל את מערך ההכשרות של החברה.
 


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה