התייחסו לכל הלקוחות שלכם באותה הצורה

תתקשרו לחברה שלכם (בהתחלה מחלקת מכירות או מרכזייה יכולים להתאים). תציגו את עצמכם כאיש חשוב (מנהל, מנכ"ל, סמנכ"ל מכירות). תשימו לב לצורה בה ידברו איתכם. לאחר זמן קצר תתקשרו ותציגו את עצמכם בתור אדם פשוט, ללא תארים חשובים. תערכו השוואה בין ההתייחסות אליכם במקרה הראשון ובמקרה השני. בחברה ממושמעת היטב לא צריכים להיות הבדלים. ככל שיש יותר הבדלים – כך יש לכם יותר סיבות לחשוב על השינויים הנדרשים בחברה.

 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה