עזרו ללקוח להשתמש בשירותיכם בצורה כדאית ובאופן רציונאלי ביותר

כשאתם נוסעים במכונית במהירות מסוימת, מה ניתן לעשות כדי לנסוע מהר יותר?


אתם יכולים ללחוץ חזק יותר על דוושת הדלק.


לחילופין אתם יכולים להוריד רגל מדוושת הבלם. ואיך לעזור ללקוח להוריד את הרגל מבלם הקניות אצלכם ?


בדרך כלל ישנם מספר גורמים שונים שהם אלה שמשפיעים על נפח העסקים. על קבוצת גורמים אחת אתם יכולים להשפיע, על קבוצת גורמים אחרת ישפיע הלקוח שלכם, על קבוצה שלישית תשפיע הממשלה וכו'. תבחרו לכם את גורמים עליהם אתם לבדכם יכולים להשפיע תוך כדי השפעה על סביבתכם וקדימה. תפעלו. ומדי פעם תשאלו את עצמכם איך אתם יכולים לעזור ללקוח להשתמש בשירותיכם בצורה כדאית ובאופן רציונאלי ביותר.


רוצים דוגמאות ? בבקשה:


לקוח זקוק לחורים בקוטר חצי אינץ' ולא למקדחים בקוטר חצי אינץ'.


לקוח רוצה להגיע למקום מסוים בנוחות ובזמן ולא לרכוש רכב.


לקוח חייב להתקשר לאדם שהוא זקוק לו מהר ומכל מקום, אין הוא זקוק לטלפון סלולארי.


לקוח נזקק למידע מוגדר ולא להרי ספרים.


לקוח צריך ללמוד למכור ולא ללמוד בסמינרים ולעבור המון הדרכות.


לקוח רוצה לאכול מזון טעים, מזין ולקבל אותו מהר, הוא לא רוצה להכין אוכל ולרחוץ כלים אחר כך.


לקוח רוצה רצפה נוחה ויפה ולא הר של קרשים וחומרי בנייה.


לקוח צריך למקד את מחשבותיו, אין הוא זקוק לנייר, עט ומחשב נישא.


לקוח רוצה להיות בריא ולא לרכוש חיסונים, תרופות ולבקר אצל רופא.


לקוח צריך זקנה מובטחת ולא פוליסת ביטוח.


לקוח צריך פתרון מהיר של בעיות בארגון ולא עצות של יועצים.


לקוח זקוק לעובדים טובים ולא למנהל שיבחר כוח אדם.


לקוח צריך להשלים משימה בזמן ובהתאם לדרישות ולא צריך עובדים.


לקוח רוצה לעסוק במה שהוא צריך לעשות ולא לעסוק בבירורים מול פקידים.


לקוח צריך ניקיון ולא שואב אבק.


לקוח רוצה לממש את רצונותיו ולא דברים קונקרטיים


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים



 

הוסף תגובה