לקראת פגישה עסקית מומלץ לפזר את השיער, ולשמור על מראה מאוורר ונקי

נשות עסקים ובעלות מקצועות חופשיים אמורות לשדר מסר קונסרבטיבי משולב אסרטיביות בכל הקשור ל"לוק" החיצוני . התקשורת הבלתי מילולית תשאיר את הרושם במהלך פגישות חשובות, מצגות עסקיות וסיטואציות בהן יש לסגור את העסקה עליה מבוססת ההצלחה העתידית בקריירה האישית שלך .


המלצות לסידור השיער לקראת פגישה רשמית:
1. לקראת הפגישה מומלץ לפזר את השיער ולשמור על מראה נקי ,מאוורר ומסודר. חשוב להבריש/לבצע עיצוב במייבש שיער – שיער אסוף אינו משדר מראה קלאסי ולרוב אינו נראה מסודר ומוקפד על פי הדרישה.
2. לנשים בעלות שיער צבוע חשוב לבדוק את מצב שורשי השיער בתדירות גבוהה ביחס לנשים אחרות, ולבחון האם יש צורך בחידוש הצביעה בשיער כדי שהגוון הכללי ייראה הומוגני ואחיד.
3. חשוב לשמור על מראה שיער מבריק מלא חיוניות ולשמור על תנועתו הטבעית.
4. הימנעי ככל האפשר משימוש באביזרי קישוט /סיכות/קליפסים וכו'. תוספות אלו יוצרות מראה מעט מרושל עם אופי ביתי, ויתאימו פחות לביצוע המשימה .
5. מבחינת צבע השיער – התחשבי בתחום העיסוק שלך ונסי לבצע התאמה מרבית לצרכים ולציפיות של הפרטנרים שלך לעסקים. צבעי השיער גם הם משפיעים על המראה והסגנון. צבעים "רגועים" יתאימו לעסקים יותר מאשר צבעים "רועשים". השנה המגמות אמנם הולכות לכיוון גווני האדום העז, ולמרות זאת בתקשורת העסקית כדאי לבחור דווקא בצבעי שיער טבעיים יותר כמו החומים הטבעיים, גווני השקד והשוקולד, שילוב גווני בלונד זהוב בהיר מעודן.
6. מבחינת עיצוב תספורת – שמרי באופן קבוע על קו תספורת מעודן בשילוב אלמנטים אופנתיים עם "השיק" הנכון מבחינתך, אבל תמיד חשבי גם על התוצאה הסופית שתיראה מותאמת לסגנון /לשפה/ללבוש/לאיפור ועוד. תספורת מעודנת, שקטה ופחות קופצנית, מבחינת השיער תהיה טובה יותר. השיער תמיד נראה מעוצב. מצב זה יהיה מלחיץ פחות וכך לא "תבזבזי" אנרגיות מיותרות. 


מאת מעצב השיער שאולי לב


באדיבות CrazyLine, יותר אשה מאי פעם
 

הוסף תגובה