השתמשו בסקרנות של הלקוח כתמריץ לרכישה

מזמן ידוע שרובנו מאופיינים במידה זו אחרת בסקרנות. אז למה שלא תנצלו תכונה זו למטרות שיווקיות?


הדרך הפשוטה ביותר לתת מענה לסקרנותו של לקוח – להראות לו מה יש בתוך המוצר. בשביל זה משתמשים בכל מיני דגמי תצוגה החצויים לשניים, תרשימים אינטראקטיביים ממוחשבים המאפשרים לראות את התוכן ולשחק עם האפשרויות של המוצר. כמו כן ניתן להשתמש במארז שקוף שמאפשר לראות באופן חלקי את תכולת המכשיר. זה יכול להיות שעון, מחשב או טלפון. למרות שההוצאות בהן כרוכים השינויים הללו במוצר אינן משמעותיות – במכירה קמעונאית מחיר של מוצר כזה יהיה קצת יותר גבוה. או הרבה יותר גבוה – כך היה במקרה של המחשבים השקופים למחצה הראשונים של Apple, שהוכרו נכון לרגע יציאתם לשוק כמובילים בתחום העיצוב.


גם אם אתם משווקים לא מוצר ממשי אלא שירות לא מוחשי – עדיין יש לכם את האפשרות לנצל את הסקרנות. אתם יכולים לארגן עבור לקוחות החברה סיור במשרדיה הפנימיים, לשתף אותם ב"סודות" או "בטעות" לאפשר ללקוחות להציץ במידע חשוב ו"לסחוב" ניירת סודית במיוחד שמיועדת לשימוש פנימי בלבד. כל אלה לטובתכם.


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה