יופי מושך את תשומת הלב

מה יכול להבטיח את הצלחתו של מוצר מסוים? אחד המרכיבים הוא המראה החיצוני = האריזה. והיא באמת צריכה להיות ראויה לתשומת לב ומושכת, כדי שהקונה ירצה לקחת את המוצר, להחזיק את המוצר בידיים ולהכיר אותו מקרוב.
אריזה העשויה מפח כבר הרבה זמן נהנית מביקוש רב. זה לא מפתיע בכלל: קרוב לוודאי קופסה יפה לא תמצא את עצמה בפח הזבל, היא בהחלט יכולה לתפוס מקום משלה על אחד ממדפי המטבח בתור פריט עיצוב. כמו כן, זוהי מתנה טובה לכל חג.
צנצנות מפח לא מושפעות מהזמן שעובר ולא משינויי האופנה. בגלל זה דווקא בהן משתמשים בתור האריזה למוצרים ברמה גבוהה.
צנצנות דקורטיביות העשויות פח לבן מתאימות באופן מושלם לאריזה של מוצרי מזון. הן עונות לדרישות גבוהות ביותר של איכות, אין להן ריח משלהן והן לא משנות את טעמם של המוצרים.
בעזרת האריזה הזאת, היצרנים מעלים בצורה משמעותית את ערכה של התוצרת שלהם, כיוון שבנוסף למוצרים עצמם הקונים רוכשים גם פריט נושא פרסום אמין במיוחד שנשמר לדורות רבים, ושמזכיר לקונים על החברה ועל המוצר במשך זמן רב לאחר השימוש במוצר עצמו.
אריזה מסוגננת שעשויה מפח איכותי יוצרת סטנדרט בינלאומי ליופי, שמסייע בשיווק מוצלח של תוצרת בכל השווקים האזוריים.

 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.