הלקוח תמיד צודק, במיוחד ב-eBay

עשרה טיפים להצלחה ב-eBay:


1. לפני כניסה לעולם המכירות, התחל בקנייה ועסוק בכך למשך כמה שבועות לפחות כדי להכיר היטב את המערכת של eBay, יכולותיה ומגבלותיה. אסוף לפחות 20-30 משובים חיוביים לעצמך לפני שאתה מנסה למכור.
2. בעת קנייה, הקפד לקרוא את כל פרטי המוצר כדי למנוע טעויות שעלולות להוביל למשוב שלילי. בדוק אם מדובר במוצר חדש או משומש, וודא שהמוכר מקבל תשלום באמצעי שמקובל עליך, וודא שהשולח מוכן לשלוח אותו לארץ, ומהו מחיר המשלוח המדויק.
3. בצע מחקר שוק מעמיק לפני שאתה מתחיל למכור מוצרים, והתמקד במוצרים שבהם יש לך יתרון-יחסי (כלומר, יכולת להרוויח היטב, או לפחות למכור הרבה).
4. כותרת המכרז היא הדבר החשוב ביותר. הקפד על שימוש במילות מפתח מתאימות למוצר שלך, ושאין בה שגיאות כתיב. דאג לנצל את כל הנפח העומד לרשותך, ותוכל לחסוך מקום על ידי שימוש בקיצורים מקובלים כגון NIB (מוצר חדש באריזה).
5. התחל וסיים כל תקשורת בברכה, והקפד על ניסוח בהיר, מדויק ומכובד גם עם מוכרים, וגם עם קונים.
6. הקפד על תקשורת רציפה – ענה על פניות של קונים בתוך שעות בודדות לכל היותר, והיה בקשר גם אם אתה בחופשה או בחו"ל. זכור שאם לקוח שואל אותך לגבי מוצר מסוים, הוא גם שואל מוכרים אחרים והראשון שיענה יזכה בלקוח.
7. הלקוח תמיד צודק, במיוחד ב-eBay. לפעמים עדיף להפסיד כמה שקלים על לקוח בעייתי מאשר להפסיד עשרות לקוחות בגלל פידבק שלילי.
8. הפעלת עסק ב-eBay חוסכת הרבה כסף ביחס לעסק "מסורתי", אבל חשוב להשקיע בתדמית – אתר מכובד (נפרד מ-eBay), אריזה מקצועית במוצרי אריזה חדשים ואיכותיים וכדומה.
9. הקפד על תמחור הוגן במחירי המשלוח. מותר ומומלץ לגבות עמלה מסוימת על טיפול ומשלוח, אך תנאי המסחר של eBay אוסרים על גביית מחירי משלוח מופרזים ולכן הקפד שהעמלת טיפול ומשלוח תהיה לא יותר מדולרים בודדים.
10. אל תתבייש לפנות למקצוענים – החל מעיצוב המכרזים שלך ועד מערך-אריזה ומשלוח, אנשי מקצוע יכולים להביא לשיפור דרמטי במחזור המכירות. בדיוק כמו שאתה לא מנסה לבצע את הנהלת החשבונות שלך לבד, אין סיבה לנסות לעשות את כל השאר לבד.


מאת נדין הולנדר


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.