בנאליות בתור יתרון

קיימת דרך מצוינת לאיתור היתרונות של המוצר או השירות שלכם. על מנת להשיג זאת אתם צריכים פשוט לרשום כמה שיותר מאפיינים ותכונות מיוחדות של המוצר שלכם, ולחשוב על הדרכים להשתמש במאפיינים הללו באופן לא שגרתי. במאה הקודמת אחד מיצרני בירה מחו"ל הגדיל בצורה משמעותית את היקף המכירות שלו, לאחר שהודיע בפרסומות שהבקבוקים בהם הוא משתמש עוברים תהליך של חיטוי ע"י אדים חמים. אגב, תהליך זהה בוצע ע"י כל יצרני הבירה, אבל אף אחד מהם לא טרח להודיע על כך לציבור הרחב.


אז למה שגם אתם לא תודיעו שהלבנים שלכם מקובעות בחום של 800 מעלות על מנת לקבל עמידות טובה יותר? או שכבר במפעל אתם מוסיפים לדלק הדיזל מרכיבים מיוחדים שמונעים ממנו להסמיך בטמפרטורות נמוכות. כמו כן אפשר לספר על כך, שבמהלך הדפסת הספרים ההוצאה שלכם משתמשת רק בסוגי הכתב הנוחים ביותר לקריאה.


האמת היא שברוב המאפיינים של המוצר אפשר להשתמש כיתרונות יחסית למתחרים, ממשיים או בדויים. הכל עניין של ניסוח.


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים



הוסף תגובה