גם מהתנצלויות ניתן להפיק תועלת

מה החברה שלכם עושה כאשר הלקוח שלה סובל מבעיות ומקשיים מסוימים באשמתה? האם היא בכלל עושה משהו?


כך פועלת ברוב המקרים חברת הענק Google. בשל תקלות במערכת התשלומים Google Checkout, בלוגר מפורסם בארה"ב במשך שבועיים לא קיבל את ההזמנה ששילם עליה בחנות אינטרנט. לאחר התכתבות ארוכה, הבעיה נפתרה וההזמנה סופקה לו.


מנהלי Google לא הסתפקו בהתנצלות פשוטה. לכן הם שלחו ללקוח חבילה עם מכתב התנצלות וכמות גדולה של מתנות קטנות עם סמלי החברה על גביהם: טושים, עכברים, כוסות וכו'. הלקוח שנפגע ממש התלהב מהמחווה, והוא סיפר על ההתנצלות הזאת לכמות ענקית של אנשים. האם החברה יכולה להפיק תועלת מההתנצלויות הללו? בהחלט!


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה