בשמו את נקודות המכירה שלכם

תפיצו ניחוחות בכל נקודות המכירה ובמשרדי קבלת הקהל! זה לא קשה במיוחד. להפצת הניחוח בחללים קטנים יכול להספיק מכשיר קומפקטי בשווי של כ- 1000 ₪. עלות החומר המבשם – כ- 5-10 ₪ ליום. ככל שהחלל והדרישות גדולים יותר, כך כמובן הציוד יקר יותר וכמות החומרים הנדרשת גדולה יותר. עבור לקוחות עשירים או תובעניים במיוחד אפשר לפתח קומפוזיציה אישית של ניחוחות.


אתם ודאי תשאלו: למה כל זה? ישנן שתי סיבות:
1. משיכת לקוחות לנקודת המכירה באמצעות הפצת הניחוח בסביבתה. כמו שהדבורה נמשכת לפרח בגלל הריח שלו, כך זרימת הלקוחות למאפיה או למעדניית נקניקים תלך ותגדל, כאשר האנשים ירגישו את הניחוחות של המאפים הטריים או של מעדני נקניקים.
2. השפעה על צורת החשיבה של הצרכנים באמצעות ניחוחות. כבר מזמן גילו, שישנם ניחוחות שמרגיעים, ניחוחות שמגבירים את תחושת הנוחות, ניחוחות שמעוררים את תחושת הדאגה וכו'. ידוע, שריח של לבנדר מעלה את כמות המכירות בחנויות שאינן חנויות מזון.


קיימת כמות אדירה של אפשרויות לשימוש בניחוחות בזמן מכירות, ליישומן צריך פשוט להשקיע רצון וכסף.


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה