שמרו על מגע קבוע עם לקוחות

כאשר אתם מנהלים אנשים מומלץ לבוא איתם במגע.


בשיווק זה דומה. תפנו לאנשים. עשו לכם כלל, פעם בשבוע או אף לעתים קרובות יותר תתקשרו עם הלקוחות השונים שלכם. לצורך כך אתם יכולים לבקר אצלם, או לעשות את זה אצלכם עם הלקוחות שמגיעים אליכם.


אתם יכולים לארגן מצגת, להשתתף בהתייעצות, להשיב לשאלות, לארגן סמינר על המוצרים שלכם עם אנשי ארגון או להיפגש עם הלקוחות של הלקוחות שלכם, למשל עם קונים בחנות, אם אתם סיטונאי גדול.


אם לקוח ישלם לכם בכסף או בשירותים עבור זה – מצבכם מצוין.


תנסו את שיטת התקשורת הזאת עם מספר הלקוחות שלכם, אף אחד לא יהרוג אתכם בגלל זה.


החשוב מכל – הפעילויות הללו אינן מכבידות ויכולות לשפר את יחסיכם עם הלקוחות.


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה