החליטו להיגמל מהפחממות הפשוטות

האם ארוחת הבוקר שלכם מורכבת מקפה ועוגה? ובשעה 10 אתם מנשנים  בורקסים קרואסונים או חטיפים שונים, או שאתם חייבים מתוק אחרי הארוחה?
אם כן אתם כנראה מכורים לפחממות!
היום, כשאנו הולכים לסופר ממוצע יש לנו שורות ארוכות של בייגלה בכל הצורות והגדלים, עוגות בכל הטעמים, בורקסים, קרואסונים, סוכריות, שוקולדים בכל הצבעים והטעמים, סופגניות, קרקרים וחטיפים שונים.
המשותף לכל הדברים הנ"ל הוא שמדובר בפחממות פשוטות, שאין להן כל ערך תזונתי והן פשוט ממכרות!
מה ניתן לעשות?
1. קודם כל חשוב להיות מודעים לנושא ולהחליט להיגמל מהפחמימות הפשוטות.
2. חשוב מאוד שעוגות וממתקים לא יהיו זמינים בבית.
3. ארוחת בוקר בריאה וטובה מורידה באופן דרסטי את הרצון לנשנש בבוקר.
4. לאכול לחם מקמח מלא, ואורז מלא.
5. במקום ממתקים – לאכול גרנולה ופירות יבשים (ללא סוכר) שהם הרבה יותר בריאים.
6. להשתדל לאכול את המתוק רק בסוף הארוחה ולא בכמויות.

 באדיבות יורם רז, מדריך לתזונה נכונה

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.