הצעה לשולחן עדכני בעיצוב מודרני, בצבעי שחור-לבן


קישוט שולחן החג, הפך בשנים האחרונות לחלק המהנה והיצירתי ביותר באירוח, בעיקר עבור אלו שאוהבים לעצב ומצוידים בטעם טוב. 


כיצד ניתן להעניק מראה דרמטי ושונה לשולחן החג? ההצעה היא לשולחן עדכני בעיצוב מודרני, בצבעי שחור- לבן, שמהווים שילוב אלגנטי ודרמטי ושונה מכל מה שהאורחים שלכם ראו אי פעם. זה הזמן שלכם להפתיע ולהיות נועזים, אך גם קלאסיים.


במקום מפת בד שמרנית, ניתן להשתמש ברצועת בד ויניל (בד במראה פלסטי מבריק וחלק), שמתיחה שלו בנעצים בגב השולחן יוצרת מראה חדש ועדכני.


את המפיות אפשר בקלות לייצר בבית. רוכשים בד כותנה לבן, עם הדפס קל בשחור: פרחים, נקודת או כל צורה גיאומטרית יפה אחרת. את הבד גוזרים במספרי זיג זג, גזירה שמונעת מחוטים להשתחרר ומאפשרת לכבס את המפיות לאחר השימוש ולהשתמש בהן שוב.


אם רוצים לעצב שולחן קצת פחות דרמטי, ניתן לבחור בד צבעוני אחר למפיות ולוותר על השחור.


במקום סידור פרחים מרכזי, ניתן לעצב שלושה מקבצים של מבחנות זכוכית, בגבהים שונים. בכל מקבץ בין 5-7 מבחנות ובתוכם עלי פמפס ירוקים וארוכים, שגולשים לשולחן בתנועה עדינה. סביב כל מקבץ מבחנות, ניתן לפזר ערמת רימונים ננסיים, אדומים ומרשימים. כמו כן, ניתן להוסיף לכל מבחנה ורד אדום או שושן צחור, בעלי גבעול ארוך במיוחד.


במקום רימונים אפשר להניח ערמות של צדפים לבנים ואת הרימונים להניח בצלחת האישית של כל אורח. כדי להשלים את העיצוב הדרמטי, נוסיף נרות אוירה בצבעים לבן, אדום, זהב או כסף.


באדיבות גלית אשל, שוזרת פרחים ומעצבת, משתלת הסוכה – בית ירוק בכפר אז"ר

הוסף תגובה